  • 61. Data: 2015-02-04 10:33:19
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Moonsky" <j...@v...net> napisał w wiadomości
    news:mar5pe$n5o$1@speranza.aioe.org...

    > Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia, trudności,
    > skupienie, myślenie nad sobą.

    Jesteś wiarygodny jak pigmej, perorujący że pigmeje mają
    po 2 metry wzrostu.

    > A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagłośnione rzępoły, jazdę w
    > błotku i porażkę higieniczną na skalę średniego miasta.

    Zakazać, panie, zakazać.

    > Jak ktoś chce się bawić w filantropię, to robi to bez warunków, że za to
    > coś chce. Albo jest biznesmenem i filantropem na boku. To co robi ten syn
    > milicjanta, to robienie naiwniaków w trąbę, a ponieważ poziom umysłowy
    > społeczeństwa obniżył sią na maksa, nie ma trudności w łowieniu jeleni.

    Stawiam śmiałą tezę, że poziom umysłowy obniżył się z powodu
    wzrostu poziomu histerii.

  • 62. Data: 2015-02-04 10:33:53
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Moonsky" <j...@v...net> napisał w wiadomości

    > Tak! I piją panie! PIJĄ!

    Bardzo ładnie odwracasz kota ogonem, robiąc z kata ofiarę.
    Propaganda rodem z PRL czy z KUL - jak widać, jeden pies.

  • 63. Data: 2015-02-04 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > Pewnie, że nie, sam się wyrywałem.
    > Ale dorabianie do tego ideologii jest strasznie cienkie.

    To moze przestań to robić...

  • 64. Data: 2015-02-04 17:10:28
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:masp1u$hjv$1@speranza.aioe.org...

    > Bardzo ładnie odwracasz kota ogonem, robiąc z kata ofiarę.
    > Propaganda rodem z PRL czy z KUL - jak widać, jeden pies.

    "Kat" o zarobkach 1200 przeciw - "ofiara" o zarobkach milionowych z
    nieuporządkowanymi rachunkami.
    Fajny Juras, bo ma czerwone gacie i dużo pieprzy o dziaciaczkach.
    Szkoda, że go nie martwi, jak dzieciaczki dają w żyłę pod namiocikiem na
    jego zakichanym festiwalu.

    M.

  • 65. Data: 2015-02-05 08:47:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 03 Feb 2015 19:36:55 +0100, Tomasz
    Wójtowicz<s...@s...com> wrote:
    > paru oazowych dziewic w długich spódnicach,

    Są jeszcze takie?

    --
    Marek

  • 66. Data: 2015-02-05 08:52:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 3 Feb 2015 19:59:03 +0100, "Moonsky" <j...@v...net>
    wrote:
    > Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia,
    trudności,
    > skupienie, myślenie nad sobą.

    No nie wtem, kiedyś pielgrzymki nocowały po drodze "na sianie" u
    gospodarza, teraz też tak jest? Jeden znajomy użyczał takiego noclegu
    pielgrzymce, był zaskoczony ilością prezerwatyw jaką znalazł po
    takiej nocce.

    --
    Marek

  • 67. Data: 2015-02-05 12:20:17
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-02-05 o 08:47, Marek pisze:

    > Są jeszcze takie?

    No nie wiem. Nie mają jak przekazać genów dalej :-P