  • 1. Data: 2015-01-27 17:51:27
    Temat: Odmowa złożenia dowodu przed sądem Pracy i Ubezpieczeń Społecznych...
    Od: "Andrzej S." <p...@o...pl>

    Proszę o informację w następującej sprawie:

    Przed sądem Pracy trwa spór matki która założyła D.G. w okresie bycia osobą
    ciężarną. Odbyło się już kilka rozpraw, przedłożono wiele dokumentów,
    przesłuchano świadków itd.... Na ostatniej rozprawie sąd wezwał na świadków
    rodziców tej młodej matki wraz z wyciągiem z ich osobistego konta. Podstawą
    żądania jest fakt że młoda matka dwukrotnie dokonała przelewu na konto
    rodziców. Konto matki to konto osobiste wykorzystywane do prowadzenia D.G.,
    konto rodziców tak samo czyli osobiste używane do celów prowadzenia D.G.
    Rodzice nie chcą wystąpić w roli świadków i również nie chcą przedłożyć
    wyciągu bankowego ponieważ znajdują się tam dane w/g nich "wrażliwe" z
    których wynika ile pieniędzy wydają w aptekach i przychodniach lekarskich,
    czy mają kredyty i w jakiej wysokości płacą raty, czy mają oszczędności i w
    jakich kwotach itd...... Jednocześnie rodzice obawiają się że ujawnienie
    treści wyciągu może wpłynąć w negatywny sposób na wyrok dotyczący ich
    córki..I teraz prośba o poradę bo w/g dwóch prawników rodzice mogą odmówić
    przedłożenia wyciągu a w przypadku gdy sąd zwróci się po wyciąg do banku
    bank ma obowiązek odmówić z tego powodu, że chodzi o sąd Pracy i podobno
    inne są przepisy i procedury. Natomiast pan prawnik będąca przedstawicielem
    młodej matki twierdzi że nie można odmówić i nie można zaskarżyć
    postanowienia sądu w tej sprawie.

    Kto potrafi pomóc i udzielić konkretnej odpowiedzi?

    Oczywiście wszyscy są zgodni że mogą odmówić zeznań w roli świadków, tutaj
    nie ma wątpliwości, chodzi tylko o ten wyciąg bankowy jako dowód.

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 2. Data: 2015-01-28 10:28:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Ewidentne naginanie prawa pszez sąd skorumpwany dążący do pszeciagania
    sprawy i do wymuszeń na rodzinie byłej ciężarnej.

    Podobnie było ze mną: jak wystapiłam do sądu pracy o ostatnią pensję
    (zwolnienie z pszyczyn likwidacji części działalności), były pracodawca
    doniusł nieprawdę na mnie na policję, że ukradłam coś (tekst ćwiczeń,
    kturych byłam autorką). Skutkiem było pszeszukanie w pszede dniu pierwszej
    rozprawy u mnie w domu, w trakcie kturego policja interesowała się bardzo
    kwitami bankowymi moih rodzicuw, dokładnie pokazującymi stan konta. W
    trakcie procesu ciagnącego się wiele lat sędziowi interesowali się moimi
    zarobkami (musiałam dać odcini płacy z nastepnej firmy, w kturej się
    zatrudniłam, a także żądali wyciągu z mojego konta).
    Proces nigdy się nie zakończył: w około 7 lat od rozpoczęcia, gdy hciałam
    obejżeć akta sprawy i dostać ksero kilku stron nie dano mi tego dostępu ,
    dokument stwierdzający odmowę (dokument taki jest moją własnością dowodzącą
    korupcji sędziego, bo bezprawny) wyrwano z ręki, gdy opuszczałam budynek
    sądu stszelano do mnie, policja mnie spałowała, nielegalnie policja
    pszekazała mnie człowiekowi nieumundurowanemu (czyli porwanie) .
    Obecnie się ukrywam.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
    syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

  • 3. Data: 2015-01-28 16:04:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.01.2015 10:28, Stokrotka pisze:
    > w pszede dniu [...]odcini

    Czy rozdzielność "przede" od "dniu" i "odcini" zamiast "odcinki" to
    kolejny etap reformy ortografii, czy zwykła nieznajomość języka który
    się reformuje?

    BP NMSP

    p. m.