  • 51. Data: 2015-02-04 01:29:55
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:marj8p$nhm$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > Gratuluję ci radosnego życia w średniowiecznej ciemnocie.
    >
    > Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg,
    > znalazł następnego dnia po nich... ok. 30 zużytych prezerwatyw.

    No to musiało być pieprzenie godne bogów! 30 kilometrów marszu, a potem
    dupczonko na maxa!
    Może ten twój przyjaciel ma troszkę główkę zrytą przez palikockie pierdoły?

    Pomijając
    > to, do czego one zostały użyte, chamstwu się nawet nie chciało tego
    > wrzucić do podstawionych koszy. Wiesz, jak obrzydliwie jest brać do ręki
    > cudzą zużytą prezerwatywę, która z obu stron miała kontakt z "płynami
    > ustrojowymi"? To teraz sobie poteoretyzuj o koncepcjach pielgrzymki.

    Oj, potrafię za to sobie wyobrazić 50 tysięcy niemytych gówniarzy narąbanych
    tanim piwem i upalonych gandzą, którym się wydaje, że niosą jakiś przekaz.
    Przekaz głupoty, to na pewno.
    Powiedz mi smyku, jak się myje wieczorem i rano 50 tysięcy ludzi? No... myje
    się? W czym? W tysiącu umywalek i pod setkami pryszniców? Tak, już to widzę.

  • 52. Data: 2015-02-04 01:30:38
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    > Ja bez Kozery powiem - pińcet.

    i tymi rencami musiał recyklować!
    M :)

  • 53. Data: 2015-02-04 01:32:15
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    wiadomości news:XnsA436C3ABF7D3Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Rozumiem... Wedlug ciebie nie jest fantastyczny, historyczny...
    > To ponarzekałes....
    > A jakbyś go okreslił z punktu widzenia muzyki?

    A jakie są kultowe nagrania z tego festiwalu, które przeszły do annałów
    muzyki??? Choćby na krajowym gruncie?

    Moonsky

  • 54. Data: 2015-02-04 01:57:40
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>

    W dniu 2015-02-04 o 01:29, Moonsky pisze:

> [...]
    > dupczonko na maxa!
    > Może ten twój przyjaciel ma troszkę główkę zrytą przez palikockie pierdoły?

    Mój znajomy działa w radzie parafialnej. Tym bardziej mu szczęka opadła
    z wrażenia, że pielgrzymka nie wygląda wcale tak, jak jemu, głęboko
    religijnemu człowiekowi się wydawało.

    Ciekawe, że już wyciągnąłeś Palikota z rękawa, trollu. Próbujesz coś
    sugerować? To cię uprzedzę. Nie poważam ani Palikota, ani Millera, nie
    płakałem po Oleksym, Jaruzlu ani Gierku.

    Natomiast omawiany w tym wątku Jurek Owsiak nigdy niczym nie zasłużył
    sobie na moją dezaprobatę.

    EOT

  • 55. Data: 2015-02-04 08:12:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    > Jeśli pytanie o wyrok było bezzasadne, to trzeba było
    > skrytykować lub objaśnić

    Jak Liwiusz nie zrozumiał, mógł zapytać ;) każdy kij ma dwa końce.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 56. Data: 2015-02-04 08:14:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-04 o 08:12, szerszen pisze:

    > Jak Liwiusz nie zrozumiał, mógł zapytać ;) każdy kij ma dwa końce.

    Poprosiłem, abyś wskazał wyrok, nie potrafiłeś tego zrobić, jako że
    argumenty masz z dupy.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2015-02-04 08:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > Nie używaj słowa "muzyka" na ten chłam.

    O jak ładnie...

    > To zwykłe zbiorowisko gówniarzy, którzy mają pretekst żeby pod pozorem
    > "sztuki" wyrwać się z chaty i trochę poeksperymentować. W ciula to
    > możecie swoich starych ładować, ale mnie nie.

    Kazdy sadzi drugiego po sobie.
    A w wyrywanu sie z chaty, jak to ładnie okresliłes, nie ma chyba nic
    złego...

  • 58. Data: 2015-02-04 08:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > A jakie są kultowe nagrania z tego festiwalu, które przeszły do annałów
    > muzyki??? Choćby na krajowym gruncie?

    A muszą takowe być, zeby można było posłuchać dobrej muzyki?

  • 59. Data: 2015-02-04 10:06:09
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    wiadomości news:XnsA437593DDDB82budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Kazdy sadzi drugiego po sobie.
    > A w wyrywanu sie z chaty, jak to ładnie okresliłes, nie ma chyba nic
    > złego...

    Pewnie, że nie, sam się wyrywałem.
    Ale dorabianie do tego ideologii jest strasznie cienkie.
    M.

  • 60. Data: 2015-02-04 10:12:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 04 Feb 2015 08:14:29 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Poprosiłem, abyś wskazał wyrok, nie potrafiłeś tego zrobić, jako że
    > argumenty masz z dupy.

    A co mnie wyrok, prosiłeś o coś niezwiązanego z porównaniem, a swojej
    masakry do teraz nie potrafisz uzasadnić. Argumenty mam takie same jak
    Ty, tylko nie potrafisz się z tym pogodzić.

    --
    pozdrawiam
    szerszen