    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Date: Tue, 03 Feb 2015 23:48:58 +0100
    <maqi87$19a$1@speranza.aioe.org> <mar4g6$gek$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <mar5pe$n5o$1@speranza.aioe.org>

    W dniu 2015-02-03 o 19:59, Moonsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia,
    > trudności, skupienie, myślenie nad sobą.
    > A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagłośnione rzępoły, jazdę w
    > błotku i porażkę higieniczną na skalę średniego miasta.

    Gratuluję ci radosnego życia w średniowiecznej ciemnocie.

    Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg,
    znalazł następnego dnia po nich... ok. 30 zużytych prezerwatyw. Pomijając
    to, do czego one zostały użyte, chamstwu się nawet nie chciało tego
    wrzucić do podstawionych koszy. Wiesz, jak obrzydliwie jest brać do ręki
    cudzą zużytą prezerwatywę, która z obu stron miała kontakt z "płynami
    ustrojowymi"? To teraz sobie poteoretyzuj o koncepcjach pielgrzymki.

    Powtarzam jeszcze raz - oprócz garstki religijnych ludzi, dla reszty
    gawiedzi jest to wycieczka niczym pieszy rajd PTTK.