  • 1. Data: 2015-02-01 00:27:20
    Temat: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    Owsiak finansowal Przystanek Woodstock "bez naruszania kwoty zebranej podczas WOŚP"
    Mowil, ze finansowal to jedynie z odsetek od tego kapitalu.

    Pytanie brzmi: czy odsetki od zebranych pieniedzy nie są wlasnoscia fundacji i nie
    powinny byc wykorzystane zgodnie z jej statutem , mam na mysli - na zakup sprzetu
    medycznego ?

  • 2. Data: 2015-02-01 02:02:26
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-02-01 o 00:27, Marek Wisniewski pisze:
> [...]
    powinny byc wykorzystane zgodnie z jej statutem , mam na mysli - na zakup sprzetu

    Znasz całą treść statutu WOŚP, czy tylko ci się wydaje, że statut składa
    się z 3 słów: zakup sprzętu medycznego?

    Bo niemal każda fundacja ma budżet na działalność promocyjną, zgodnie ze
    swoim statutem.

  • 3. Data: 2015-02-01 09:36:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    powinny byc wykorzystane zgodnie z jej statutem , mam na mysli - na zakup sprzetu

    Odsetki na pewno są własnością fundacji wośp, ale nigdzie nie jest
    napisane, że wośp musi przeznaczać wszystko na sprzęt medyczny. Poczytaj
    blogera "Matka Kurka".

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-02-01 14:52:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:50dee9d5-3870-4470-bf52-2ce04b30e1ec@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    > fundacji i nie powinny byc wykorzystane
    > zgodnie z jej statutem , mam na mysli - na zakup sprzetu medycznego ?

    To jest odbicie argumentu,że robili to z pieniędzy im podarowanych. Na ile
    sensowny, to inna sprawa.

  • 5. Data: 2015-02-01 21:31:23
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 lutego 2015 09:36:33 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    >
    > Odsetki na pewno są własnością fundacji wośp, ale nigdzie nie jest
    > napisane, że wośp musi przeznaczać wszystko na sprzęt medyczny. Poczytaj

    Ładna promocja ...

  • 6. Data: 2015-02-02 09:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Wisniewski m...@g...com ...

    > Ładna promocja ...

    Co masz na mysli?

  • 7. Data: 2015-02-02 15:50:40
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 01 Feb 2015 09:36:23 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Poczytaj blogera "Matka Kurka".

    A w jakim celu, przecież ten "bloger" nie potrafi zliczyć 2 do 2.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 8. Data: 2015-02-02 15:54:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-02 o 15:50, szerszen pisze:

    > A w jakim celu, przecież ten "bloger" nie potrafi zliczyć 2 do 2.

    Być może, ale nawet tak wątłymi umiejętnościami zmasakrował Owsiaka.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-02-02 15:59:17
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 02 Feb 2015 15:54:08 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Być może, ale nawet tak wątłymi umiejętnościami zmasakrował Owsiaka.

    Świat jest pełen debili, zatem nawet taka oferma ma poklask.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 10. Data: 2015-02-02 16:01:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-02 o 15:59, szerszen pisze:

    > Świat jest pełen debili, zatem nawet taka oferma ma poklask.

    Cóż, rzucając takie nieuzasadnione posty, sam do nich dołączasz.

    --
    Liwiusz