  • 31. Data: 2015-02-03 13:26:24
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 12:49, szerszen pisze:
    > powiedziała basta na kolejne
    > rządania jego o dostarczanie kolejnych dokumentów, w których nie
    > potrafił się niczego doszukać, przy wyraźnym sprzeciwie sądu

    Nieprawda.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2015-02-03 13:27:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 12:49, szerszen pisze:

    > Tak Ci się tylko wydaje, pewnie nie ostatni raz.

    Być może drzemią w tobie pokłady inteligencji i mądrości, ale nie
    okazujesz tego, stąd tak mi się wydaje, nic na to nie poradzę ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-02-03 14:14:05
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 03 Feb 2015 13:26:24 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nieprawda.

    Nie sądzę.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 34. Data: 2015-02-03 14:15:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 03 Feb 2015 13:27:09 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > stąd tak mi się wydaje, nic na to nie poradzę ;)

    To już wiem, przecież napisałem.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 35. Data: 2015-02-03 14:19:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 14:14, szerszen pisze:

    > Nie sądzę.

    Wiem, że nie wiesz. Kto chce, sprawdzi kto od kogo żądał papierów i
    czemu nie był do oskarżony.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-02-03 14:25:34
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    wiadomości news:XnsA4366F98FFB04budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > Zgoda.
    > I jak ci sie jawią cele przystanku woodstock?
    > Bo mozna tam widziec fantastyczny festiwal muzyczny polaczony ze
    > spotkaniem
    > ze soba wielu ludzi.

    Fantastyczny festiwal? Jakieś nagrania w annałach sztuki muzycznej z tego
    pochodzą? Fantastyczny, to może był prawdziwy Woodstock, albo kilka innych
    festiwali, nawet któryś Jarocin może by się granicznie załapał.

    > A mozna tez widziec chlanie, cpanie itp.
    > Pytanie co jest celem Owsiaka?

    Nie wiem, ale jak widać organizowanie festiwalu go kręci. A jak mamy zlot 50
    tysięcy małolatów, to wiemy co tam będzie. Będzie chlanie, ćpanie i "wymiana
    płynów ustrojowych". To taka nasza "Ibiza" i udawanie, że te wszystkie
    dzieciaki jadą tam, bo mają "głód muzyki i sztuk pięknych" to ściema dla
    wysoce naiwnej osoby.
    Co ten zlot promuje, tak naprawdę?

    M.

  • 37. Data: 2015-02-03 15:59:17
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 03 Feb 2015 14:19:02 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Wiem, że nie wiesz. Kto chce, sprawdzi kto od kogo żądał papierów i
    > czemu nie był do oskarżony.

    Chyba się zapętliłeś i już sam nie wiesz co chcesz napisać.
    Przecież napisałem kto od kogo żądał kwitów i dlaczego ich nie dostał i
    czemu nie został oskarżony.

    Najdziwniejsze jest to, że w całej tej sprawie to nie oskarżony musiał
    się tłumaczyć z tego jakie miał podstawy do wygłaszania swoich tez,
    tylko fundacja musiała na każde zawołanie dostarczać dokumenty i że
    sądowi nie zależało na ustaleniu faktów, tylko na dostarczeniu
    maksymalnej liczby dokumentów kurce.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 38. Data: 2015-02-03 16:06:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 15:59, szerszen pisze:

    > Chyba się zapętliłeś i już sam nie wiesz co chcesz napisać.
    > Przecież napisałem kto od kogo żądał kwitów i dlaczego ich nie dostał i
    > czemu nie został oskarżony.

    Już pisałem - napisałeś nieprawdę. Papierów żądał sąd, trudno aby był
    niechętny swojemu żądaniu.

> [...]
    > tylko fundacja musiała na każde zawołanie dostarczać dokumenty i że
    > sądowi nie zależało na ustaleniu faktów, tylko na dostarczeniu

    Tak, tak, spisek. Wrzucaj do puszki dalej.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2015-02-03 16:24:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 03 Feb 2015 16:06:14 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Już pisałem - napisałeś nieprawdę. Papierów żądał sąd, trudno aby był
    > niechętny swojemu żądaniu.

    Twoje gierki słowne już tutaj nikogo nie śmieszą, więc może ich już po
    prostu zaprzestań.
    Wiadomo że nie dla siebie ich żądał i nie sam o nie wnioskował.
    Natomiast sam osobiście nie chciał powołać biegłego do sprawdzenia
    wspomnianych dokumentów.

    > Tak, tak, spisek. Wrzucaj do puszki dalej.

    Nie spisek, fakty, o których jak sam pisałeś każdy może przeczytać.

    Nie wspomne już o tym że kurka, który tak wszystkich srkupulatnie
    rozlicza, sam podaje się za bezrobotnego, a jego żona wykazuje
    rocznego dochodu niecałe 14,5 tys. Ciekawe zatem z czego cała rodzina
    się utrzymuje.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 40. Data: 2015-02-03 18:22:54
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

[...]

    ==
    LOL... jak w gazetach z czasów komuny... teraz was tego uczą w szkołach?
    Tragedia.