  • 1. Data: 2006-02-05 13:35:10
    Temat: Czy na rozprawę warto iść z adwokatem/radcą
    Od: <f...@g...pl>

    I jeszcze inne pytanie mam - czy na sprawę w Sądzie - stwierdzenie o nabycie
    spadku, warto iść z jakimś radcą prawnym, adwokatem??
    Czy na przykład poczekać na orzeczenie sądu, i wtedy w razie wątpliwości
    skontaktować się z jakimś prawnikiem i pisać odwołanie?? Albo może iść przed
    rozprawą, po złożeniu wniosku, wypytać się o ewentualne drogi postępowania??

    Będę wdzięczny za wszelkie uwagi

  • 2. Data: 2006-02-05 22:26:36
    Temat: Re: Czy na rozprawę warto iść z adwokatem/radcą
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    f...@g...pl napisał(a):
    > I jeszcze inne pytanie mam - czy na sprawę w Sądzie - stwierdzenie o nabycie
    > spadku, warto iść z jakimś radcą prawnym, adwokatem??

    Nie warto.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-02-06 09:42:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    f...@g...pl wrote:

> [...]
    > wątpliwości skontaktować się z jakimś prawnikiem i pisać odwołanie??
    > Albo może iść przed rozprawą, po złożeniu wniosku, wypytać się o

    Jeśli nie ma sporu między spadkobiorcami to nie warto.

  • 4. Data: 2006-02-06 10:02:16
    Od: <f...@g...pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > Jeśli nie ma sporu między spadkobiorcami to nie warto.

    A jeżeli się szykuje (prawdopodobnie)?? Druga strona już na chwilę obecną,
    nie utrzymuje z nami kontaktu, utrudnia składanie dokumentów do Sądu itp.
    Więc jak najbardziej prawdopodobne jest, że "wywali" w Sądzie jakiś numer...
    Chociaż nie sądzę, żeby zatrudniała prawnika/przyszła do Sądu z prawnikiem;
    jest na to zbyt... mhmmmm.... "oszczędna" :)

  • 5. Data: 2006-02-06 13:41:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    f...@g...pl napisał(a):

    > A jeżeli się szykuje (prawdopodobnie)??

    Pisałeś o stwierdzeniu nabycia spadku, nie? To nie warto. warto
    natomiast zadbać o siebie w przypadku działu spadku.

    Chociaż nie sądzę, żeby zatrudniała
    > prawnika/przyszła do Sądu z prawnikiem; jest na to zbyt... mhmmmm....
    > "oszczędna" :)

    Będzie ciekawie;-)

    Justyna , z doświadczeniem:-)