  • 1. Data: 2006-02-05 11:57:01
    Temat: Kochani pomozcie - zespol Allegro potraktowal mnie nieuczciwie
    Od: "Yagodzia" <j...@a...pl>

    Zalozylam sobie konto, zaczelam sprzedawac, az tu nagle moje konto zostalo
    zawieszone.
    Co sie okazuje - jakis czas temu moj maz (z ktorym juz nie zyje) nie
    zaplacil kwoty 180 zl za swoje konto. Teraz pracownicy allegro obciazaja
    mnie za to
    odpowiedzialnoscia. Mam z mezem rozdzielnosc majatkowa, nie mam jeszcze
    rozwodu z uwagi na dziecko.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-05 12:28:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Yagodzia napisał(a):

    > Zalozylam sobie konto, zaczelam sprzedawac, az tu nagle moje konto zostalo
    > zawieszone.

    A jaki jest lub związek tego konta z mężem?

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 3. Data: 2006-02-05 12:35:23
    Od: "Yagodzia" <j...@a...pl>

    > A jaki jest lub związek tego konta z mężem?

    Mieszkalismy razem pod tym samym adresem....to samo lacze internetowe
    zostalo
    jak maz sie wyprowadzil

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-05 13:18:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Yagodzia napisał(a):

    > Mieszkalismy razem pod tym samym adresem....to samo lacze internetowe
    > zostalo
    > jak maz sie wyprowadzil

    Dalej nie widze zwiazku pomiedzy kontem ktore zalozyla sobie zona a
    mezem... Czy chodzi o to, ze maz uzywal konta zony ale mial glebo
    gdzies zeby za to placic?

  • 5. Data: 2006-02-05 13:21:39
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:ds4p6d$5lm$1@news.onet.pl
    użytkownik *Yagodzia* napisał(a):

    [ciach]

    Których grup mam unikać, żeby znowu nie trafić na tej samej treści posty
    od Ciebie?

    --
    Big Jack
    ////// http://tiny.pl/x2lc

  • 6. Data: 2006-02-05 13:28:26
    Od: "Yagodzia" <j...@a...pl>

    > Dalej nie widze zwiazku pomiedzy kontem ktore zalozyla sobie zona a
    > mezem... Czy chodzi o to, ze maz uzywal konta zony ale mial glebo
    > gdzies zeby za to placic?

    Nie, podobno ich system wykazal zwiazek mojego konta z kontem meza
    (pewnie chodzi o adres zamieszkania) i zasugerowal obsludze, ze w ten sposob
    probuje uniknac zaplaty za jego rachunek - tylko kto probuje? Ja?
    Co ja mam wspolnego z tym?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-02-05 13:39:15
    Od: "Yagodzia" <j...@a...pl>

    Których grup mam unikać, żeby znowu nie trafić na tej samej treści posty
    > od Ciebie?

    Przeciez mnie odeslaliscie z al.pl.allegro tutaj :o) co ja zrobie....?

    Pzdrw

  • 8. Data: 2006-02-05 13:48:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Yagodzia" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za to
    > odpowiedzialnoscia. Mam z mezem rozdzielnosc majatkowa, nie mam jeszcze

    A poinformowałaś allegro, że masz rozdzielność majątkową ? Co oni na to ?

  • 9. Data: 2006-02-05 13:51:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Yagodzia napisał(a):

> [...]
    > (pewnie chodzi o adres zamieszkania) i zasugerowal obsludze, ze w ten sposob
    > probuje uniknac zaplaty za jego rachunek - tylko kto probuje? Ja?

    Czyli kiedy byliscie malzenstwem maz zalozyl konto, uzywal, rachunek
    wyniosl 100 zl. Potem maz sie wyprowadzil a zona zalozyla sobie
    drugie konto na co operator zareagowal ze ktos kto ma dlug probuje
    uniknac splaty zakladajac nastepne konto?

  • 10. Data: 2006-02-05 14:07:54
    Od: "Yagodzia" <j...@a...pl>

> [...]
    > drugie konto na co operator zareagowal ze ktos kto ma dlug probuje
    > uniknac splaty zakladajac nastepne konto?

    Tak, z ta roznica, ze rozwodu nie mam....

    Pzdrw