  • 1. Data: 2003-01-15 12:29:54
    Temat: Re: Czy muszę składać pozew na formularzu
    Od: c...@p...onet.pl

    > Czy pozew z roszczeniem zapłaty czynszu za okres 3 lat na kwotę około 36
    > tysięcy muszę składać na jakimś formularzu sądowym. Prosze o poradę
    >
    > Dzoeki za info

    Tak, jeżeli chodzi o lokal mieszkalny. Formularz P (pozew), a dodatkowo
    ewentualnie WD (wnioski dowodowe) - w wypadku gdybyś nie zmieścił się z dowodami
    na P.

    Ciacho

  • 2. Data: 2003-01-15 13:13:19
    Temat: Czy muszę składać pozew na formularzu
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2003-01-15 13:18:09
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Jak poprowadzić tą sprawę

  • 4. Data: 2003-01-16 11:44:36
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Nie trzeba składać formularza! To juz jest właściwość sądu okręgowego. Nie
    ma tu postępowania uproszczonego. Trzeba napisac normalny pozew o zapłatę...
    pzdr
    Radek

  • 5. Data: 2003-01-16 11:51:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    dlaczego tak uważasz?

  • 6. Data: 2003-01-16 13:36:54
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Kwota 36 tys?

  • 7. Data: 2003-01-16 13:39:57
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 8. Data: 2003-01-16 13:41:03
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Precyzując. Postępowanie uproszczone (formularze) z zasady dotyczy kwot do
    5tys złotych. Wyjątkowo jeśli sprawa dotyczy czynszu w spółdzielni ma
    zastosowanie do 30.000 zł. >30 tys. oznacza, że nie ma już tu 505(1) k.p.c.
    czyli uproszczonego i formularza bo ten przepis jasno stanowi, że tylko
    właściwośc sądu rejonowego...

  • 9. Data: 2003-01-16 13:41:48
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    wreszcie zrozumiałem o co chodzi w tym przepisie,
    wybacz zawracanie głowy ;-)

  • 10. Data: 2003-01-16 13:44:58
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    właśnie to do mnie dotarło,
    wczesniej powstało mi zwarcie w mózgu przy analizowaniu informacji
    (bez względu na wps i właściwy sąd rejonowy)

    dzięki za wyjaśnienie,

    marcin

    ps. wciąz twierdzę,że to z powodu karnego