  • 1. Data: 2003-01-15 11:40:39
    Temat: Klauzula wykonalnosci przed zakonczeniem procesu
    Od: "Lech" <l...@a...pl>

    Rozprawa w sadzie pracy, jestem pozwanym. Zapada wyrok zaoczny poniewaz nie
    stawilem sie na rozprawie - wiadomo, ze nieobecni nie maja racji. Skladam
    odwolanie w wymaganym terminie, zostaje wznaczony termin rozprawy.
    Po 2 miesiacach od pierwszej rozprawy ale przed druga powodka dostaje ten
    wyrok z klauzula wykonalnosci.
    O CO TU CHODZI???
    Klauzula przed zakończeniem procesu?
    Czyli w sprawie karnej najpierw wykonano by kare smierci a potem konczono
    proces? Glupie zarty, ale ja tez jestem w tej sprawie glupi.
    Czy sad moze przez przypadek popelnic taki blad jesli to oczywiscie jest
    blad?

    Pozdrawiam

    Lech
    l...@a...pl

  • 2. Data: 2003-01-15 11:56:22
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Lech <l...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b03hbj$mbc$...@n...tpi.pl...

    > O CO TU CHODZI???
    > Klauzula przed zakończeniem procesu?

    sprawa się zakończyła nadając wyrokowi rygor natychmiastowej wykonalności
    sam informujesz sprawa się zakończyła wyrokiem zaocznym ..
    zlożenie sprzeciwu od orzeczenia nie wstrzymuje jego natychmiastowej
    wykonalności...

    > Czyli w sprawie karnej najpierw wykonano by kare smierci a potem konczono
    > proces?

    co ma karna sprawa do twojej sprawy?

    Glupie zarty, ale ja tez jestem w tej sprawie glupi.
    > Czy sad moze przez przypadek popelnic taki blad jesli to oczywiscie jest
    > blad?
    nie jest to błedem ....

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-15 12:03:19
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > Czy sad moze przez przypadek popelnic taki blad jesli to oczywiscie jest
    : > blad?
    : nie jest to błedem ....

    ignorantio iuris nocet :)

  • 4. Data: 2003-01-15 14:16:16
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > : > Czy sad moze przez przypadek popelnic taki blad jesli to oczywiscie
    jest
    > : > blad?
    > : nie jest to błedem ....
    >
    > ignorantio iuris nocet :)

    Dodalbym nawet: semper nocet :)

  • 5. Data: 2003-01-16 14:26:20
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Ze sprzeciwem składa sie od razu wniosek o zawieszenie natychmiastowej
    wykonalności...
    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b03qge$640$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...

  • 6. Data: 2003-01-16 14:57:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Milamber <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b06fft$r9e$...@n...tpi.pl...
    > Ze sprzeciwem składa sie od razu wniosek o zawieszenie natychmiastowej
    > wykonalności...

    który w praktyce jest nie uwzgledniany do momentu rozstrzygnięcia /mam na
    mysli sprawy o alimenty/.

    Sandra