  • 1. Data: 2005-07-18 12:20:50
    Temat: Czy mozna doniesc na popelniajacego wykroczenie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Taka watpliwosci pojawila sie na pl.misc.samochody.

    Czy mozna doniesc na policje o tak, ze ktos popelnil wykroczenie (drogowe)?
    Czy zostanie wtedy wszczete jakies postepowanie?

    Wydaje mi sie ze nie ma mechanizmu ktory mial by wprawic "machine w ruch".
    Nawet jezeli przedstawic by na policji dowod na zlamanie przepisow - na
    przyklad nagranie filmowe.
    Czy moze sie myle?

  • 2. Data: 2005-07-18 16:10:21
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Mylisz się, jest taki mechanizm i "machina zostanie puszczona w ruch".
    Możesz złozyć zawiadomienie o popełnionym wykroczeniu, złożyc zeznanie,
    przedstawić ewentualnych świadków i posiadane dowody. Pzdr.

  • 3. Data: 2005-07-18 17:42:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Oczywiście, ze można donieść i nawet ustawodawca przewidział dwie
    ścieżki. Możesz donieść Policji, albo sam bezpośrednio złożyć wniosek o
    ukaranie do sadu. Rzecz w tym, że powinieneś wskazać jakieś dowody winy
    sprawcy. Zdjęcia, świadkowie, nagranie video.

  • 4. Data: 2005-07-19 21:27:28
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

> [...]
    > złożyć wniosek o ukaranie do sadu. Rzecz w tym, że powinieneś
    > wskazać jakieś dowody winy sprawcy. Zdjęcia, świadkowie,
    Podobnie jak policja w sprawie przejazdu na czerwonym?
    Zdjęcia, świadkowie, video? ;)))

    Domyślasz się o co pytam?

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2005-07-20 23:05:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak policja w sprawie przejazdu na czerwonym?
    > Zdjęcia, świadkowie, video? ;)))

    Tak.

    > Domyślasz się o co pytam?

    Nie.

  • 6. Data: 2005-07-21 10:37:32
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 21 lip 2005 na pl.soc.prawo
    utwór

    > Tak.
    > Nie.
    Gdy sprawa opiera się o SG nikt zazwyczaj nie pyta policji o tego typu materiał -
    starcza zeznanie policjanta.
    Gdy obywatel albo twierdzi przeciwnie albo sam coś chce udowodnić
    - "mocne" dowody się przywołuje

    --
    pozdro
    poreba