  • 1. Data: 2005-07-18 12:16:36
    Temat: Czy Straż Miejska może... ???
    Od: "Piotr Wolicki" <n...@s...org>

    Witam serdecznie,
    Mam pytanko: Czy straż miejska może karać mandatami za przekroczenie dozwolonej
    prędkości ? W Zamościu stoją z radarem, łapią i tylko wysyłają wezwania do
    domciu.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2005-07-18 12:32:20
    Temat: Re: Czy Straż Miejska może... ???
    Od: "Piotr Wolicki" <n...@s...org>

    Użytkownik "Piotr Wolicki" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanko: Czy straż miejska może karać mandatami za przekroczenie
    > dozwolonej prędkości ? W Zamościu stoją z radarem, łapią i tylko wysyłają

    Już znalazłem. Dziękuję.

  • 3. Data: 2005-07-18 12:56:07
    Od: BOULI <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl>

    Wielce Szanowny(a) Piotr Wolicki raczył(a) napisać :

    > Użytkownik "Piotr Wolicki" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Już znalazłem. Dziękuję.
    tj. jak jest :)?

  • 4. Data: 2005-07-18 13:06:24
    Od: "Piotr Wolicki" <n...@s...org>

    Użytkownik "BOULI" <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Wielce Szanowny(a) Piotr Wolicki raczył(a) napisać :

    > tj. jak jest :)?

    Niestety może :(((
    Piotr

  • 5. Data: 2005-07-18 16:04:12
    Od: "Piotr Wolicki" <n...@s...org>

    > Użytkownik "BOULI" <wmeger@_costamtrzebawyciac_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety może :(((
    > Piotr

    Nie wiem tylko czy dostarczenie kwitu o wykroczeniu (wezwania) po 17 dniach od
    zajścia jest ok ?