  • 1. Data: 2011-02-19 07:48:40
    Temat: Czy moge w internecie umiescic takie dane..
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Czy moge na stronie umiescic nazwe czyjejs firmy (jednoosobowa wiec imie i
    nazwisko) wraz ze zdjeciami prac jakie zrobila u mnie w domu. Beda to
    zdjecia fuszerek a nie dobrej roboty. Nie zostaly one skonczone ani
    poprawione.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-02-19 11:45:46
    Temat: Re: Czy moge w internecie umiescic takie dane..
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nazwisko) wraz ze zdjeciami prac jakie zrobila u mnie w domu. Beda to
    > zdjecia fuszerek a nie dobrej roboty. Nie zostaly one skonczone ani

    Mozesz...
    kto Ci zabroni?
    np. na pl.misc.budowanie ;-)
    najwyzej Cie poda o znieslawienie ale watpie

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2011-02-19 13:30:49
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 19 Lut, 08:48, "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > nazwisko) wraz ze zdjeciami prac jakie zrobila u mnie w domu. Beda to
    > zdjecia fuszerek a nie dobrej roboty. Nie zostaly one skonczone ani

    Ja tak zrobilam swego czasu jednym partaczom, ktorzy zignorowali moje
    reklamacje, niegrzecznie mnie splawili i unikali kontaktu. Zalozylam
    strone, podalam nazwe i adres firmy oraz wkleilam mnostwo zdjec.
    Unikalam komentarzy w stylu "partacze" "oszusci" "niesolidni"
    "naciagacze" itp., po prostu opis tego co i jak zrobili, wraz ze
    zdjeciami, ktore w zasadzie mowily same za siebie. Strona sie ladnie
    wyszukiwala pod nazwa firmy :) Dodatkowo znajomy zadzwonil do nich w
    roli zainteresowanego zamowieniem klienta, zaniepokojonego zawartoscia
    mojej strony.
    Nastepnego dnia wlasciciel firmy cudownie odnalazl moj numer telefonu
    i zaoferowal zwrot polowy ceny, ktora zaplacilam, w zamian za
    usuniecie strony. Powinnam byla zadac zwrotu calosci, i zabrania ode
    mnie tego badziewia co wykonali, ale nie chcialam sie juz kopac z
    koniem. Tak czy owak bylo skuteczne, a oni powinni byli wiedziec, ze
    ciezarnej sie nie podskakuje ;)

  • 4. Data: 2011-02-19 19:13:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "lolka" <l...@b...pl>

> [...]
    > mnie tego badziewia co wykonali, ale nie chcialam sie juz kopac z
    > koniem. Tak czy owak bylo skuteczne, a oni powinni byli wiedziec, ze

    Brakuje jeszcze informacji o tym kto Cie zapylil i w jakich okolicznosciach
    :-)

  • 5. Data: 2011-02-20 15:41:44
    Od: adam <a...@g...pl>

> [...]
    > imie i nazwisko) wraz ze zdjeciami prac jakie zrobila u mnie w domu.
    > Beda to zdjecia fuszerek a nie dobrej roboty. Nie zostaly one

    Poszukaj w necie, ale chyba ochrona nie dotyczy firm, nawet jednoosobowych.

    Adam

  • 6. Data: 2011-02-20 15:47:33
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 19-02-2011 o 08:48:40 Fantom <s...@s...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > i nazwisko) wraz ze zdjeciami prac jakie zrobila u mnie w domu. Beda to
    > zdjecia fuszerek a nie dobrej roboty. Nie zostaly one skonczone ani

    Skoro to firma to mozna bez problemu.

    leon

  • 7. Data: 2011-02-21 11:12:29
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 19 Lut, 20:13, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Brakuje jeszcze informacji o tym kto Cie zapylil i w jakich okolicznosciach
    > :-)

    Wszyscy u ciebie w rodzinie tacy glupi, czy po prostu miales
    niedotlenienie okoloporodowe?

  • 8. Data: 2011-02-21 11:14:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 20 Feb 2011 16:41:44 +0100, adam napisał(a):

    > Poszukaj w necie, ale chyba ochrona nie dotyczy firm, nawet
    > jednoosobowych.

    Ochrona dóbr osobistych i owszem tak. Ochrona danych osobowych i owszem,
    nie.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2011-02-21 14:02:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "lolka" <l...@b...pl>

    > Wszyscy u ciebie w rodzinie tacy glupi, czy po prostu miales
    > niedotlenienie okoloporodowe?

    Aha