  • 1. Data: 2002-07-17 09:59:40
    Temat: Czy mogę się odwołać do Starburga?
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Sprawa utknęła w sądzie rejonowym (ma związek z ginącymi aktami w sądzie
    kieleckim)
    jest blokowana możliwość odwołania się do wyższej instancji. Czy wobec tego
    mogę się odwoływać do
    Trybunału w Strasburgu?

    R.

  • 2. Data: 2002-07-17 10:41:21
    Temat: Re: Czy mogę się odwołać do Starburga?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > kieleckim)
    > jest blokowana możliwość odwołania się do wyższej instancji. Czy wobec

    STCW nie.
    Trybunal w Strasburgu - tylko po calkowitym wyczerpaniu mozliwosci
    odwolywania sie w kraju.
    Michal.

  • 3. Data: 2002-07-17 10:57:39
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > STCW nie.
    > Trybunal w Strasburgu - tylko po calkowitym wyczerpaniu mozliwosci
    > odwolywania sie w kraju.

    Nie ma możliwości odwoływania się dalej. Sąd Rejonowy zgubił akta.
    Ale wyrok zapadł i komornik zjawi się lada dzień.

    R.

  • 4. Data: 2002-07-17 10:59:30
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...
    > tego
    > >
    > STCW nie.
    > Trybunal w Strasburgu - tylko po calkowitym wyczerpaniu mozliwosci
    > odwolywania sie w kraju.

    Chyba raczej może się poskarżyć na:
    - opieszałość
    - niesprawiedliwość
    itp

  • 5. Data: 2002-07-17 11:01:26
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Chyba raczej może się poskarżyć na:
    > - opieszałość
    > - niesprawiedliwość
    > itp

    Komu?
    Akta w tajemniczy sposób "zaginęły".
    Nie mam możliwości odwołać się do wyższej instancji.

    R.

  • 6. Data: 2002-07-17 11:15:00
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Nie ma mozliwosci odwolywania sie dalej. Sad Rejonowy zgubil akta.
    > Ale wyrok zapadl i komornik zjawi sie lada dzien.

    Kurcze, to na jakiej podstawie wydano wyrok?
    Jak nie ma akt - to nie bylo zadnego procesu.
    Popros o jakis papierek na ktorym bedzie pisalo ze akt nie dostaniesz bo ich
    nie ma, i poszczuj komornika psem.
    (Nie jestem prawnikiem)

    :-)
    Michal.

  • 7. Data: 2002-07-17 11:32:12
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

> [...]
    > Jak nie ma akt - to nie bylo zadnego procesu.
    > Popros o jakis papierek na ktorym bedzie pisalo ze akt nie dostaniesz bo

    To nie doradzaj. Wyrok wydano, potem akta zgninęły wraz z moją możliwością

  • 8. Data: 2002-07-17 11:37:00
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    RZ wrote:

    > To nie doradzaj. Wyrok wydano, potem akta zgninęły wraz z mojš możliwościš
    > odwołania się do wyższej instancji.

    Skoro wydano wyrok musisz pewnie mieć to na papierze. A to chyba wystarczy do
    złożenia
    odwołania. A że brak akt - to sprawa bardziej sšdu niż Twoja (tak mi się
    wydaje).
    Przecież odwołanie piszesz na podstawie wyroku który masz na papierze ...
    chyba że też zaginšł. :)

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc

  • 9. Data: 2002-07-17 11:47:42
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > To nie doradzaj.

    Jak najbardziej bede doradzal od tego sa grupy dyskusyjne.
    Nie jestem fachowcem jestem hobbysta. (W tej dziedzinie).
    Jesli jednak pisze cos co moze zaszkodzic pytajacemu, to jasno dopisuje ze
    prawnikiem nie jestem.
    I czuje sie w porzadku.
    Wiekszosc odpisujacych tutaj nie ma na tyle odpowiedzialnosci, niestety.
    :-))

    > Wyrok wydano, potem akta zgninely

    Bardzo jestem ciekaw jak to sie skonczy...
    Michal.

  • 10. Data: 2002-07-17 11:48:29
    Od: c...@w...pl (chawison)

    wydaje mi sie ze trzeba wyczerpac droge krajowa aby odwolac sie do trubunalu

    pozdrawiam