  • 1. Data: 2009-02-25 12:45:27
    Temat: Czy mogą zwindykować inną osobę, która mieszka pod tym samym adresem co dłużnik?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,

    Jedno z moich rodziców ma dług i problem z jego spłatą w jednym z banków.
    Ponieważ ten bank ma dobre oprocentowanie, chciałbym założyć tam rachunek.
    Problem z tym, że mam ten sam adres zameldowania co osoba, którą bank ściga
    za długi.
    Czy istnieje ryzyko, że bank pociągnie sobie pieniądze z mojego konta, bo
    uzna, że skoro mamy ten sam adres .... ?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-02-25 12:56:47
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> naskrobał/a w

    > Czy istnieje ryzyko, że bank pociągnie sobie pieniądze z mojego
    > konta, bo uzna, że skoro mamy ten sam adres .... ?

    Nie.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2009-02-25 13:11:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 13:56:47 +0100, Goomich napisał(a):

    > Nie.

    Na dziś zapewne nie. Ale za jakiś czas może tak być (spadkobranie).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-02-25 13:20:32
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> naskrobał/a w

    > Na dziś zapewne nie. Ale za jakiś czas może tak być (spadkobranie).

    To jednak nadal nie będzie "bo uzna, że skoro mamy ten sam adres ....".

  • 5. Data: 2009-02-25 13:52:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 14:20:32 +0100, Goomich napisał(a):

    > To jednak nadal nie będzie "bo uzna, że skoro mamy ten sam adres ....".

    No tak.