  • 1. Data: 2009-02-25 15:25:10
    Temat: Umowa na internet
    Od: Gaude <g...@o...pl>

    Rok temu miałem lokatora, który namówił mnie abym podpiął do mieszkania
    internet. Oczywiście on za to płacił lecz umowa była na mnie.
    Wyprowadził się rok temu a dziś przyszedł do mnie rachunek za internet
    prawie 1000zł. Mam jakieś szanse udowodnić, że to jest jego dług?

    Kacper

  • 2. Data: 2009-02-25 15:28:20
    Temat: Re: Umowa na internet
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gaude" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się rok temu a dziś przyszedł do mnie rachunek za internet prawie 1000zł.
    > Mam jakieś szanse udowodnić, że to jest jego dług?

    To jest Twój dług.
    Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on
    ponosi koszt netu.

  • 3. Data: 2009-02-25 16:08:45
    Od: Gaude <g...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > To jest Twój dług.
    > Co najwyżej możesz go ścigać, o ile w umowie zawarłeś klauzulę, że to on
    > ponosi koszt netu.

    Umowę widziałem tylko w chwili podpisywania. A fakt że on opłacał
    abonament ze swojego konta?

  • 4. Data: 2009-02-25 16:13:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gaude pisze:

    > Umowę widziałem tylko w chwili podpisywania. A fakt że on opłacał
    > abonament ze swojego konta?

    Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te
    rachunki, co za Ciebie płacił...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-02-25 16:35:01
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wyprowadził się rok temu a dziś przyszedł do mnie rachunek za internet
    > prawie 1000zł. Mam jakieś szanse udowodnić, że to jest jego dług?

    Wykombinowałeś. Trzeba było czynsz o te 90 zł podwyższyć i było by OK!

    *

  • 6. Data: 2009-02-25 18:02:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Umowę widziałem tylko w chwili podpisywania.

    W umowie między Tobą a nim, o wynajem.

    >A fakt że on opłacał abonament ze swojego konta?

    Między Tobą a dostawcą netu nic to nie zmienia.

  • 7. Data: 2009-02-25 19:13:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Fakt, uważaj, bo jeszcze będzie chciał od Ciebie zwrotu za te
    > rachunki, co za Ciebie płacił...

    A urząd skarbowy podatek od darowizny.

  • 8. Data: 2009-02-25 21:14:23
    Od: Gaude <g...@o...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Wykombinowałeś. Trzeba było czynsz o te 90 zł podwyższyć i było by OK!

    Czyli nie mam szans tego odzyskac?

  • 9. Data: 2009-02-25 21:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli nie mam szans tego odzyskac?

    Próbować zawsze można.
    Ale skoro twierdzisz, że płacił te rachunki za net, to za co te 1000 zł?

  • 10. Data: 2009-02-26 06:51:48
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > Użytkownik "Gaude" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Próbować zawsze można.
    > Ale skoro twierdzisz, że płacił te rachunki za net, to za co te 1000 zł?

    Za to, że jak się rok temu wyprowadził, to przestał płacić?

    JD