eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › gwarancja, rękojmia, serwis
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-02-25 12:13:46
    Temat: gwarancja, rękojmia, serwis
    Od: m...@g...com

    Witam,

    Poszukuję pełnych przepisów prawnych dotyczących świadczenia przez
    firmę gwarancji na produkty trwałe.

    W szczególności interesuje mnie znalezienie potwierdzenia bądź
    zaprzeczenia prawa do roszczeń z tytułu sprzedaży wadliwego produktu.

    Sytuacja wygląda tak: Klient zakupił od nas produkt na który w ramach
    swoich środków naniósł trwałe znakowanie. Później okazało się, że
    zakupiony od nas produkt był wadliwy. Klient oczywiście ma prawo od
    nas rządać wymiany wadliwych produktów, ale czy również powinno się mu
    zwrócić koszty poniesionego przez klienta znakowania?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1