  • Data: 2011-05-17 11:16:14
    Temat: Re: Czy mo?na zakaza? prac?
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kauzyperda" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:4dd23f5b$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...
    > zwroc jeszcze uwage na 147 kc:
    >
    > Art. 147. Właścicielowi nie wolno dokonywać robót ziemnych w taki sposób,
    > żeby to groziło nieruchomościom sąsiednim utratą oparcia.

    Dzięki bardzo.
    A jeszcze jedna sprawa. Chodzi o tego samego sąsiada. Posiada w swojej
    posesji skład materiałów budowlanych oraz firmę przewozową. W sumie bardzo
    często wjeżdżają obok (dosłownie pod oknem) mojego domu ciężkie samochody z
    towarem. Dodatkowo dość często po godz. 22.00 nieraz o północy zjeżdżają lub
    wyjeżdzają jego Tiry. Sypialnie akurat mam właśnie w pokoju sąsiadującym
    bezpośrednio z jego wjazdem więc dla snu nie jest to napewno komfortowe.
    Tutaj w w tym temacie też mógłbym coś zdziałać?
    Wieslav