  • 21. Data: 2005-04-03 16:17:54
    Temat: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Od: x <y...@l...net>

    Heming wrote:
    > Uzytkownik "x" <y...@l...net> napisal w wiadomosci

    > Nie wiedzialem wyroki ETPCz sa w Polsce obowiazujacymi zrodlami prawa i to
    > jeszcze rangi ustawowej ;)

    ...to moze powinienies zaprzestac czerpania wiedzy z TVP.

    >Chyba Ci sie z brytolami pomylilo i ich common
    > law!

    Wyroki Straboiurga obowiazuja jako wykladnia w UK i w Polsce jednoczesnie.

    > A gdzie pisze katolickich? Tam pisze religyjnych, a religia to nie jest to
    > samo co kosciol!

    I oczywiscie przypadkiem jest ze wszystkie wyroki swieckiego wymiaru
    "sprawiedliwosci" chronia KK a nie inne wyznania. Ateistow juz chronic
    nie musz w ogole :-P

    Oplacanie kleru na indkotrynacje katolicka w publicznych swieckich
    szkolach to tez pewnie zgodne z konstytucja?

  • 22. Data: 2005-04-03 16:54:46
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    x napisał(a):
> [...]
    [ciach]

    Ziew...
    To znowu ten "naukowiec" z New Jersey ze swoimi koncepcjami i
    uwielbieniem dla Strassbourskiego trybunału... Ciekawe czy teraz potrafi
    wskazać akapit orzeczenia w sprawie KREUZvPolska który zakazuje
    pobierania wpisów procentowych...

    Żeby chociaż nie zmieniał toższamości to można by go wrzuicić do
    kibelka, żeby tam się doktoryzował...

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 23. Data: 2005-04-03 16:58:30
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > ...to moze powinienies zaprzestac czerpania wiedzy z TVP.

    Nawet jakbym czerpal wiedze z TV to bym mial wieksza od Twojej.

    > Wyroki Straboiurga obowiazuja jako wykladnia w UK i w Polsce jednoczesnie.

    Tak? Odpowiedni artykul konwencji poprosze!

> [...]
    > Oplacanie kleru na indkotrynacje katolicka w publicznych swieckich
    > szkolach to tez pewnie zgodne z konstytucja?

    Co Ty masz z tym Kosciolem? Z APP Racja jestes czy Ci sie plyta zaciela?

  • 24. Data: 2005-04-03 17:05:40
    Od: x <y...@l...net>

    Heming wrote:
    > Uzytkownik "x" <y...@l...net> napisal w wiadomosci

    > Nawet jakbym czerpal wiedze z TV to bym mial wieksza od Twojej.

    > Tak? Odpowiedni artykul konwencji poprosze!

    Mega ROTFL

    > Co Ty masz z tym Kosciolem? Z APP Racja jestes czy Ci sie plyta zaciela?

    Masz po prostu absurd prawny czarno na bialym, na skale swiatowa. Tego w
    Kano sedziowie nie powstydzili by sie.

    Konstytucja zabrania wykorzystywania swieckiego panstwa do religijnej
    indoktrynacji KK, co nie przeszkadza niektorym politykom ja lamac. Ale
    skoro nie ma na to jeszcze wyroku TK, to owo lamanie konstytucyjnego
    rozdzialu KK od panstwa musi byc legalne wobec Ciebie. Samodzielnie
    myslec nie potrafisz.

  • 25. Data: 2005-04-03 17:06:54
    Od: x <y...@l...net>

    > akapit orzeczenia w sprawie KREUZvPolska który zakazuje
    > pobierania wpisów procentowych...
    >
    > Żeby chociaż nie zmieniał toższamości to można by go wrzuicić do
    > kibelka, żeby tam się doktoryzował...

    Gdybys znala cipo angielski to bys nie zadawala glupich pytan.

  • 26. Data: 2005-04-03 17:09:57
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Mega ROTFL

    No i widzisz? Rotfl to kazdy potrafi, a odpowiedziec merytorycznie na zadane
    pytanie juz niekoniecznie.

    Z mojej strony EOT

  • 27. Data: 2005-04-03 17:14:08
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    x napisał(a):

    > Gdybys znala cipo angielski to bys nie zadawala glupich pytan.

    Jezeli zrobi ci to przyjemność to przyznam publicznie, że angielski znam
    słabiutko, moje certyfikaty CAE i TOLES dostałem za łapówki, i przeto
    jestem niegodny rozmawiac z tak wybitnym autorytetem jak ty, ale mimo
    tego upraszam się łaski wskazania akapitu orzeczenia, w którym Trybunał
    uznał za niezgodne z konwencją pobieranie wpisów procentowych, abym mógł
    go sobie powolutku ze słownikiem w ręku przetłumaczyć.

    Mogłbyć też podać źródło swej wiedzy na temat polskiego prawa
    konstytucyjnego i sztuki interpretacji przepisów prawnych. Ponieważ
    twoje poglądy są delikatnie mówiąc kontrowersyjne chciałbym się
    dowiedzieć na jakiej uczelni są one wykładane i gdzie je opublikowano.

    A jeżeli już dostąpię łaski otrzymania odpowiedzi na powyższe pytania,
    to czy mógłbys wyjasnic dlaczego ciągle zmieniasz nicki?

    --
    Falkenstein
    Ordo luminis

  • 28. Data: 2005-04-03 17:35:37
    Od: signal <s...@t...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Jezeli zrobi ci to przyjemność to przyznam publicznie, że angielski znam
    > słabiutko,

    Nie musisz przyznawac. Wystarczy ze piszesz bzdury powolujac bledne
    cytaty. Sami potrafimy toocenic.

    <> moje certyfikaty CAE i TOLES dostałem za łapówki,

    raczej wydal ci je cwok na twoim poziomie wiedzy. Dobraliscie sie.

> [...]
    > uznał za niezgodne z konwencją pobieranie wpisów procentowych, abym mógł
    > go sobie powolutku ze słownikiem w ręku przetłumaczyć.

    Strasbourg uznal ze pobieranie wygorowanych OPLAT jest niezgodne z
    Konwencja. Takimi oplatami jest automatycznie wiekszosc polskich wpisow
    procentowych. Nawet, cipo, nie potrafisz rozronic wpisu od oplat.

    How 'bout that, cipo?
    http://echr.coe.int/Eng/Judgments.htm
    Tego na twojej uczelni juz nie uczyli.

  • 29. Data: 2005-04-03 17:57:27
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    signal napisał(a):

    > Nie musisz przyznawac. Wystarczy ze piszesz bzdury powolujac bledne
    > cytaty. Sami potrafimy toocenic.

    A które cytaty powinienem powołać? Cały czas proszę o podanie numerów.

    > <> moje certyfikaty CAE i TOLES dostałem za łapówki,
    >
    > raczej wydal ci je cwok na twoim poziomie wiedzy. Dobraliscie sie.

    Wiesz chociaż, co oznaczają te skróty i kto te certyfikaty wydaje?
    http://www.cambridgeesol.org/exams/cae.htm
    http://www.toles.co.uk/

    > Strasbourg uznal ze pobieranie wygorowanych OPLAT jest niezgodne z
    > Konwencja. Takimi oplatami jest automatycznie wiekszosc polskich wpisow
    > procentowych. Nawet, cipo, nie potrafisz rozronic wpisu od oplat.

    Aha, czyli Trybunał nie zakazał stosowania wpisów procentowych, tylko
    pobierania wygórowanych opłat. To zmienia postać rzeczy. Wycofuje
    poprzednie pytanie i stawiam następne.

    W jakiej maksymalnej wysokości można pobierać wpis, aby nie został on
    uznany za wygórowany? Czy to zależy od stanu majątkowego? Ile
    (konkretnie) powinien wynosić wpis od wniosku o stwierdzenie nabycia spadku?

    > How 'bout that, cipo?
    > http://echr.coe.int/Eng/Judgments.htm
    > Tego na twojej uczelni juz nie uczyli.

    Nie o to pytałem.
    Nie pytałem o adres strony internetowej Trybunału, ale o to na jakiej
    uczelni , bądź z jakich ksiażek uczyłeś się polskiego prawa
    konstytucyjnego i reguł wykładni przepisów. Ciekawi mnie to, bo
    koncepcje masz odrobine kontrowersyjne.

    I prosze cię, nie zmieniaj nicków.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 30. Data: 2005-04-03 18:10:33
    Od: signal <s...@t...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > A które cytaty powinienem powołać? Cały czas proszę o podanie numerów.

    Dostales wczesniej. Nie zawracaj glowy skoro nie znasz angielskiego.

    > Wiesz chociaż, co oznaczają te skróty i kto te certyfikaty wydaje?
    > http://www.cambridgeesol.org/exams/cae.htm
    > http://www.toles.co.uk/

    ROTFL

    I co z tego? Nie slyszales o cwokach z tytulami profesorowma albo cwokow
    jako tlumacze przysiegli?

    > Aha, czyli Trybunał nie zakazał stosowania wpisów procentowych, tylko
    > pobierania wygórowanych opłat. To zmienia postać rzeczy.

    Przeciez tak jest w wroku ktory cipo cytujesz. Podstawa roszczenia
    Kreuza nie byl wygorowany wpis, a dostep do sadu wygurowanymi oplatami.
    Ktore to oplaty naruszaja Konwencje.

> [...]
    > uznany za wygórowany? Czy to zależy od stanu majątkowego? Ile
    > (konkretnie) powinien wynosić wpis od wniosku o stwierdzenie nabycia

    To nie bylo przedmiotem sporu Kreuza. Mozemy spokojnie zalozyc ze wpis
    powinien odzwiercielac faktyczne koszta administracji wymiaru
    sprawiedliwosci jezeli ma byc zgodny z wyrokiem Kreuza. Wpis powinien
    wynosic tyle, zeby podatnicy do niego nie dokladali. Majetnosc strony
    nie ma zadnego zwiazku z kosztami administracji sadow, a tylko rutynowo
    pozbawia dostepu do sadownictwa.

> [...]
    > uczelni , bądź z jakich ksiażek uczyłeś się polskiego prawa
    > konstytucyjnego i reguł wykładni przepisów. Ciekawi mnie to, bo

    Wyroki Strasbourga kontrowersyjne? Jak sie latami prostytuczylo w PRLu,
    to trudno jest przyzwyczaic sie do czegos innego.