    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Date: Sun, 03 Apr 2005 19:14:08 +0200

    x napisał(a):

    > Gdybys znala cipo angielski to bys nie zadawala glupich pytan.

    Jezeli zrobi ci to przyjemność to przyznam publicznie, że angielski znam
    słabiutko, moje certyfikaty CAE i TOLES dostałem za łapówki, i przeto
    jestem niegodny rozmawiac z tak wybitnym autorytetem jak ty, ale mimo
    tego upraszam się łaski wskazania akapitu orzeczenia, w którym Trybunał
    uznał za niezgodne z konwencją pobieranie wpisów procentowych, abym mógł
    go sobie powolutku ze słownikiem w ręku przetłumaczyć.

    Mogłbyć też podać źródło swej wiedzy na temat polskiego prawa
    konstytucyjnego i sztuki interpretacji przepisów prawnych. Ponieważ
    twoje poglądy są delikatnie mówiąc kontrowersyjne chciałbym się
    dowiedzieć na jakiej uczelni są one wykładane i gdzie je opublikowano.

    A jeżeli już dostąpię łaski otrzymania odpowiedzi na powyższe pytania,
    to czy mógłbys wyjasnic dlaczego ciągle zmieniasz nicki?

    --
    Falkenstein
    Ordo luminis