    From: x <y...@l...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Date: Sun, 03 Apr 2005 17:05:40 GMT

    Heming wrote:
    > Uzytkownik "x" <y...@l...net> napisal w wiadomosci

    > Nawet jakbym czerpal wiedze z TV to bym mial wieksza od Twojej.

    > Tak? Odpowiedni artykul konwencji poprosze!

    Mega ROTFL

    > Co Ty masz z tym Kosciolem? Z APP Racja jestes czy Ci sie plyta zaciela?

    Masz po prostu absurd prawny czarno na bialym, na skale swiatowa. Tego w
    Kano sedziowie nie powstydzili by sie.

    Konstytucja zabrania wykorzystywania swieckiego panstwa do religijnej
    indoktrynacji KK, co nie przeszkadza niektorym politykom ja lamac. Ale
    skoro nie ma na to jeszcze wyroku TK, to owo lamanie konstytucyjnego
    rozdzialu KK od panstwa musi byc legalne wobec Ciebie. Samodzielnie
    myslec nie potrafisz.