eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie? › Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
    From: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
    Date: Sun, 18 Jan 2004 14:06:50 +0100

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1e03.00000093.400a7dbf@newsgate.onet.pl...

    > Już bez przesady - nie czepiaj się tak sformułowania - trochę
    elastyczności.
    > Zresztą jak ktoś nie umie operować sformułowaniami specyficznymi dla
    języka
    > prawniczego to może się mu zdarzyć przecież takie niezgrabne sformułowanie
    > właśnie. Przy odrobinie inteligencji nikt nie miałby problemów ze
    zrozumieniem
    > zamysłu. A chodzi po prostu o to, czy małoletnie dzieci b i o r ą u d z i
    a ł
    > w podziale majątku.
    >
    > --
    Dziekuje bardzo za obronę:)Juz myslalam ze za chwile bede ofiarą linczu.
    Fakt nie jestem prawnikiem.
    Dziekuje serdecznie tym , ktorzy odpowiedzieli na moje pytanie:))

    Na przyszlosc bede 100x ostrozniejsza w formulowaniu pytan,...by nie wzudzac
    tyle agresji wsrod nieomylnych uczestnikow grupy;)

    Pozdr.
    Kasia