  • 11. Data: 2002-02-26 18:25:11
    Temat: Re: Czy ma prawo wyżucić z mieszkania
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    [ciach]

    Węszę trolla... Bo nie uwierzę, żeby ktoś był w stanie niechcący AŻ TAK
    pokaleczyć język...

  • 12. Data: 2002-02-26 20:15:45
    Od: "Buker" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    >
    > Węszę trolla... Bo nie uwierzę, żeby ktoś był w stanie niechcący AŻ TAK
    > pokaleczyć język...

    Może i troll ale problem ciekawy...;)

  • 13. Data: 2002-02-26 21:07:28
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Sadze, ze moze byc pelnoletnia, ale akurat ortografia nie byla jej
    ulubiona dziedzina , sadzac z problemow jakie rzucila nam na liste.
    -----------
    Graszka

  • 14. Data: 2002-02-27 07:53:46
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    >    Może i troll ale problem ciekawy...;)
    > >
    > przepraszam jeśli wszystkich uraziłam pisownią-błędami ale to nerwy
    szukałam rady a nie wytykania błędów-mam ok30 lat -będźiemy mieli dźiecko i
    chcemy być razem,a moja mama nie wyraża na to zgody,grozi że go wyżuci nawet
    przy pomocy policji-Czy naprawde może to zrobić???????

  • 15. Data: 2002-02-27 09:37:57
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > naszego
    >
    > PELNALETNIA ???? - sadzac po ortografach to trudno uwierzyc ze to prawda
    > :-((( Sam mam ogromne klopoty z pisownia ale takie byki to mnie w oczy
    > kluja. Zamiast wdawac sie w spor z wlasna matka proponuje chlopaka za drzwi
    > i do jakiejs szkoly. Na dluzsza mete to sie powinno oplacic, na wypadek
    > jakby nie chcial juz sprawowac opieki nad toba w zamian za wynajecie pokoju.
    >
    > Rafal
    >
    > czego sie czepiasz błędów-dziewczyna pisała w nerwach lepiej cos doradź a
    jeśli niewiesz co ,to poco zabierasz głos
    czy jest tu jakiś radca prawny który coś doradźi??????????

  • 16. Data: 2002-02-27 10:57:45
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Graszka <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...

    > Sadze, ze moze byc pelnoletnia, ale akurat ortografia nie byla jej
    > ulubiona dziedzina , sadzac z problemow jakie rzucila nam na liste.

    Przepraszam, ze sie wtracam...

    A jaka byla??

    Monika

  • 17. Data: 2002-02-27 15:00:22
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 27 Feb 2002 t...@p...onet.pl wrote:

    > szukałam rady a nie wytykania błędów-mam ok30 lat -będźiemy mieli dźiecko i
    > chcemy być razem,a moja mama nie wyraża na to zgody,grozi że go wyżuci nawet
    > przy pomocy policji-Czy naprawde może to zrobić???????

    Reasumując to co już w tej kwestii powiedziano:

    Korzystanie z rzeczy wspólnej powinno się odbywać w takim zakresie w jakim
    nie narusza praw pozostałych właścicieli (art. 206 KC). Jeśli więc matka
    uzna że na zamieszkiwanie twojego narzeczonego u was jest niemożliwe
    chociażby z braku miejsca, pozostaje ci zwrócić się do sądu o wydanie
    orzeczenia które zastąpi zgodę pozostałych współwłaścicieli (art. 201 KC)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)