  • 11. Data: 2011-07-24 19:26:53
    Temat: Re: Czy krzyki to obraza
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-24 19:36:59 +0200, "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma instytucji o nazwie Drogówka ani Dochodzeniówka.

    Ani funkcjonariusza Policji.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-07-24 19:44:53
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    potem cyjanopanem skleić CAPSLOCKNASTAŁE.

    > Ani funkcjonariusza Policji.
    > ;>

    No ale uzasadnisz to jakoś? Ja podałem argumenty
    za istnieniem funkcjonariusza Policji. A Ty nie podałeś
    nic konkretnego, co by przeczyło tej tezie.

    Piotr

  • 13. Data: 2011-07-24 20:08:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-24 21:44, PiotRek pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No ale uzasadnisz to jakoś? Ja podałem argumenty
    > za istnieniem funkcjonariusza Policji. A Ty nie podałeś
    > nic konkretnego, co by przeczyło tej tezie.

    A co "mówi" SJP?

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-07-24 21:12:52
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A co "mówi" SJP?

    Nie wiem. Sprawdź, a następnie napisz na grupie, co "mówi" SJP.

    --
    Piotr

  • 15. Data: 2011-07-24 21:46:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-24 23:12, PiotRek pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem. Sprawdź, a następnie napisz na grupie, co "mówi" SJP.

    Dlaczego ja? To Ty przedstaw powody, zalecenia z SJP, ok?

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-07-25 10:23:39
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Chyba sie zagalopowaliscie w tym kasaniu jadem.

    Powtorze. Kobieta zostala ukarana za obraze tym, ze poprosila Policje
    o opuszczecinie wlasnego mieszkania. A ze byla osoba niepelnosprawna
    (fizycznie nie na umysle, jakby znowu zachcialo sie jadem rzucac)
    zdenerwowala sie i wystraszyla i wiec mowila to podniesionym glosem
    Uznali to za obraze funkcjonariusza i przekazali sprawe do sadu, a sad
    ukaral.

    O to mi chodzilo i tylko o to, a nie o ty czy pisac małą czy wielka
    litera.

  • 17. Data: 2011-07-25 16:18:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl>

[...]
    Bo prawo jest dla cwaniaków a nie normalnych ludzi

  • 18. Data: 2011-07-25 17:38:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-25 12:23:39 +0200, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > Powtorze. Kobieta zostala ukarana za obraze tym, ze poprosila Policje
    > o opuszczecinie wlasnego mieszkania.

    "Proszę opuścić moje miekszanie"?
    Tak powiedziała?

    Przypomnę materiał dowodowy:

    On 2011-07-21 11:59:32 +0200, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > zostala ukarana za obrazę funkcjonariusza Policji. Nie do
    > końca pamiętam,czy za obrazę

    Może trzeba na powtórkę programu poczekać?

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-07-26 17:05:36
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Animka w <news:j0i13v$4qu$3@node2.news.atman.pl>:

    > A co "mówi" SJP?

    "Wyraz policja może oznaczać: 1) organizację powołaną do ochrony porządku i
    bezpieczeństwa publicznego, 2) jakąkolwiek część tej organizacji (np.
    komendę), 3) jej funkcjonariuszy, a także 4) budynek, w którym się ona
    mieści. W każdym z wymienionych znaczeń stosujemy małą literę. Wielką literą
    wyraz ten możemy zapisać, mówiąc o instytucji podległej Ministerstwu Spraw
    Wewnętrznych i Administracji, np. w wyrażeniu komendant główny Policji, choć
    i tu wolno użyć małej litery.
    [...]
    -- Jan Grzenia, Uniwersytet Śląski"

    Ergo -- Bydlę miał rację przy "była Policja" i nie miał racji przy
    "funkcjonariusz Policji"

    --
    Tomasz Nycz

  • 20. Data: 2011-07-28 21:22:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-21 11:59, slawek7 pisze:

    > O co chodzi. Wczoraj w interwencji widziałem jak Policja była u
    > jakiejs pani na interwencji i podczas próby wyproszenia ich z
    > mieszkania zostala ukarana za obrazę funkcjonariusza Policji. Nie do
    > końca pamiętam,czy za obrazę dokładnie bo z tego co słyszałem tam nie
    > padły niecenzuralne słowa tylko chyba podniesionym głosem.

    Ty wiesz w to co w TV pokazują. Założenie autora reportażu było takie
    biedna kobieta - straszne policja. Więc czemu mieliby puścić w TV
    niecenzuralne słowa które może i padały.

    A swoją drogą skąd niby mieli by mieć nagranie? Pani jak zaczyna kłócić
    się z policją to TV wzywa ??

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU