  • 1. Data: 2011-07-21 09:59:32
    Temat: Czy krzyki to obraza
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    O co chodzi. Wczoraj w interwencji widziałem jak Policja była u
    jakiejs pani na interwencji i podczas próby wyproszenia ich z
    mieszkania zostala ukarana za obrazę funkcjonariusza Policji. Nie do
    końca pamiętam,czy za obrazę dokładnie bo z tego co słyszałem tam nie
    padły niecenzuralne słowa tylko chyba podniesionym głosem.

    Czy to jest tak że zawsze znajdzię się cos na człowieka i choćby
    niewiadomo co zawsze rację mają funkcjonariusze?
    Czy to sprawiedliwe? Jak się można bronic przed czyms takim?

  • 2. Data: 2011-07-21 10:17:36
    Temat: Re: Czy krzyki to obraza
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-21 11:59:32 +0200, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > O co chodzi.

    No właśnie.
    ;>

    > Wczoraj w interwencji widziałem jak Policja

    policja.

    > była u
    > jakiejs pani na interwencji i podczas próby wyproszenia ich z
    > mieszkania zostala ukarana za obrazę funkcjonariusza Policji.

    policji.

    > Nie do
    > końca pamiętam,

    To szkoda, bo zamyka sprawę...

    > czy za obrazę dokładnie

    a zwłąszcza to.

    > Czy to jest tak że zawsze znajdzię się cos na człowieka

    Tak.

    > i choćby
    > niewiadomo co zawsze rację mają funkcjonariusze?

    Nie.

    > Czy to sprawiedliwe?

    Które?

    > Jak się można bronic przed czyms takim?

    Myśleć.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-07-22 05:28:11
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Sper odpwoiedzi. Rzeczowo i wyczerpująco

  • 4. Data: 2011-07-22 17:27:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 05:28:11 +0000, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > Sper odpwoiedzi. Rzeczowo i wyczerpująco

    To jeszcze raz:

    On 2011-07-21 09:59:32 +0000, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > O co chodzi. Wczoraj w interwencji widziałem jak Policja była u
    > jakiejs pani na interwencji i podczas próby wyproszenia ich z
    > mieszkania zostala ukarana za obrazę funkcjonariusza Policji.

    Nie ma czegoś takiego, jak funkcjonariusz Policji.
    ;>

    Ale OK, przyjumjemy, że została ukarana.

    > Nie do
    > końca pamiętam,czy za obrazę

    Czyli nie masz pojęcia o co poszło.
    OK.

    > dokładnie bo z tego co słyszałem t
    > am nie
    > padły niecenzuralne słowa tylko chyba podniesionym głosem.

    To się dowiedz i wtedy zadaj pytanie.

> [...]

    Tak.

    > i choćby
    > niewiadomo co zawsze rację mają funkcjonariusze?

    Tak (jeśli pytasz o sprawiedliwość tego, że nie zawsze funkcjonariusz
    ma rację).

  • 5. Data: 2011-07-22 22:41:12
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie ma czegoś takiego, jak funkcjonariusz Policji.
    > ;>

    Ustawa o Policji ma inne zdanie na ten temat.

    > Ale OK, przyjumjemy, że została ukarana.

    Nie ma czegoś takiego jak "przyjumjemy".

    Piotr

  • 6. Data: 2011-07-23 08:02:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-22 22:41:12 +0000, "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ustawa o Policji ma inne zdanie na ten temat.

    Może mieć. A to i fak funkcjonariusz policji.

    > Nie ma czegoś takiego jak "przyjumjemy".

    Tak, czeski błąd popełniłem wysyłając bez poprawienia.
    Ale przyjmujemy, że została za coś ukarana.

    Pytający wprawdzie nie ma pojęcia za co, ale pyta czy to zgodne z prawem.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-07-23 23:22:19
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > Może mieć. A to i fak funkcjonariusz policji.

    Przypominam, że jesteśmy na grupie pl.soc.prawo
    a nie pl.hum.polszczyzna. :-)

    Zresztą "Policja" to nazwa instytucji (a więc pisownia
    wielką literą jest uzasadniona).

    Po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że wyrażenie "funkcjonariusz
    Policji" jest bardziej poprawne niż wyrażenie "funkcjonariusz policji".
    Podobnie jak "funkcjonariusz Straży Granicznej", "funkcjonariusz
    Inspekcji Transportu Drogowego" itp.

    Piotr

  • 8. Data: 2011-07-24 06:24:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-23 23:22:19 +0000, "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> said:

    > Po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że wyrażenie "funkcjonariusz
    > Policji" jest bardziej poprawne niż wyrażenie "funkcjonariusz policji".

    To będziesz musiał i Drogówkę wprowadzić, i Dochodzeniówkę, każdy
    rzeczownik i potem cyjanopanem skleić CAPSLOCKNASTAŁE.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-07-24 17:36:59
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > To będziesz musiał i Drogówkę wprowadzić, i Dochodzeniówkę, każdy rzeczownik i
    potem cyjanopanem skleić CAPSLOCKNASTAŁE.
    > ;-)

    Nie ma instytucji o nazwie Drogówka ani Dochodzeniówka.
    Ale proszę: funkcjonariusz Wydziału Ruchu Drogowego (inaczej:
    funkcjonariusz drogówki); funkcjonariusz Wydziału Dochodzeniowo-
    -Śledczego (inaczej: funkcjonariusz dochodzeniówki).

    Przyczepiłeś się do wielkiej litery (moim zdaniem - niesłusznie)
    i teraz próbujesz bronić swojego zdania za wszelką cenę (nawet
    za cenę absurdu).

    Piotr

  • 10. Data: 2011-07-24 17:46:55
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-24 19:36, PiotRek pisze:
> [...]
    >
    > Przyczepiłeś się do wielkiej litery (moim zdaniem - niesłusznie)
    > i teraz próbujesz bronić swojego zdania za wszelką cenę (nawet

    Idąc tą drogą, to Policji też nie ma - jest Policja Państwowa.