  • 1. Data: 2006-02-03 12:04:26
    Temat: Czy "kilometrowka" jest wymagana ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Wlasnie mi kumpel namieszal :)
    Mam samochod na firme kupiony (CC 700). Biore FV za paliwo ale nie rozliczam
    tzw. "kilometrowki".
    Czy musze wypelniac te cholerne papierki ?
    Moja ksiegowa powiedziala,ze nie musze.. W sumie jak wsiadam w samochod to
    robie km firmowe z domu do firmy, od klienta do klienta :)
    Do marketu po jedzenie jezzdze tez firmowo - aby firma z glodu nie padla :)

    Wymagane sa te kilometrowki, czy nie ? Gdzie szukac?

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 2. Data: 2006-02-03 12:38:06
    Temat: Re: Czy "kilometrowka" jest wymagana ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Wlasnie mi kumpel namieszal :)
    > Mam samochod na firme kupiony (CC 700). Biore FV za paliwo ale nie rozliczam
    > tzw. "kilometrowki".
    > Czy musze wypelniac te cholerne papierki ?

    Jeśli samochód znajduje się w ewidencji środków trwałych, wowczas
    nie trzeba prowadzić ewidencji. Ewidencję się prowadzi dla samochodu,
    który nie jest w środkach trwałych. Wynika to z rozporządzenia o prowadzeniu
    KPiR.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-02-03 13:20:47
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Do marketu po jedzenie jezzdze tez firmowo - aby firma z glodu nie padla
    > :)

    Po żacie ??????
    Dla firmy ??????
    A masz przepis stanowiący o tym, że firmie należy cię żarcie .. ?????

    Bo jak nie ... to d00pa
    Środek trwały z tego co mi wiadomo ..... ma być wykorzystywany wyłącznie do
    działalności ... więc jeśli nie masz podstaw do żarcia wooon z samochodem
    wykorzystywanym dla celów prywatnych

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2006-02-03 13:27:28
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:drvle4$onb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    fart <a...@w...pl> pisze:

    > Po żacie ??????
    > Dla firmy ??????
    > A masz przepis stanowiący o tym, że firmie należy cię żarcie .. ?????

    http://www.gofin.pl/podp.php/210/1201/62871/?PHPSESS
    ID=92403f5cfe34c86bfb28ab389fbd9038

    --
    PozdrawiaM

  • 5. Data: 2006-02-03 13:37:43
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > :)
    >
    > Wymagane sa te kilometrowki, czy nie ? Gdzie szukac?

    Nie, kilometrowka jest wtedy jesli samochod prywatny uzywa sie do celow
    sluzbowych.

    Jesli jest to Twoj pojazd firmowy tzn. znajduje sie w ewidencji srodkow
    trwalych i amoryzujesz go, to zadenj kilometrowki nie trzeba robic.

    Gdyby jednak tak nie bylo to wskazniki za km znajduja sie chociazby na
    www.wskazniki.pl

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl

  • 6. Data: 2006-02-04 06:02:01
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    >W wiadomości <news:drvle4$onb$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > http://www.gofin.pl/podp.php/210/1201/62871/?PHPSESS
    ID=92403f5cfe34c86bfb28ab389fbd9038

    pheeeeeee

    Ten to wszyscy znamy. )))
    Taki gupy to każdy potrafi być.
    Czy wewnętrzne przepisy przedsiębiorstwa stanowią o tym.
    Jak stwierdziłem wcześniej, będę się czepiał słowa "wyłącznie" do
    działalności, więc jeśli tylko po kawę i herbatę klient pojechał lub inne
    rzeczy fla firmy ... ok.... ale jeśli kupił beret moherowy dla siebnie przy
    okazji ..... to chyba nieee :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2006-02-04 08:11:36
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:ds1g1e$qg0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    fart <a...@w...pl> pisze:

    > Ten to wszyscy znamy. )))

    Mam wrażenie, że Ty jednak dopiero teraz go poznałeś.

    > Taki gupy to każdy potrafi być.
    > Czy wewnętrzne przepisy przedsiębiorstwa stanowią o tym.

    Pytałeś o przepis stanowiący o tym, że firmie należy cię żarcie ..
    Co mają do tego przepisy wewnętrzne firmy?

> [...]
    > inne rzeczy fla firmy ... ok.... ale jeśli kupił beret moherowy dla
    > siebnie przy okazji ..... to chyba nieee :)))

    A kto i jak udowodni, że wiózł przy okazji coś innego?

    --
    PozdrawiaM

  • 8. Data: 2006-02-04 10:11:58
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Mam wrażenie, że Ty jednak dopiero teraz go poznałeś.

    Jesteś w błędzie :)))) i masz prawo w nim tkwić .......

    > Pytałeś o przepis stanowiący o tym, że firmie należy cię żarcie ..
    > Co mają do tego przepisy wewnętrzne firmy?

    Jeśli wewnętrzne przepisy firmy nakazują pracodawcy serwowanie napoi
    gorących to i jest podstawa. Ale to wynika nie tylko z rozporządzenia ale
    przede wszystkim ma wynikać z wewnętrznych przepisów firmy ... jakiś
    regulamin .... czy zasady ... czy cuś inneho :)) ale wg mnie musi być.
    W wewnętrznych przepisach określasz dokładnie co komu i kiedy. Przecież w
    rozporządzenia nie wynika, że Twoim pracownikom należy się "micha". Dopiero
    wewnętrzny przepis to reguluje po określeniu wydatku energetycznego :))))

    > A kto i jak udowodni, że wiózł przy okazji coś innego?

    Z tym jest najmniejszy kłopot. Cza tylko pokumać chwilę.
    Teraz to ja odnosze wrażenie, ze albo miałeś podczas kontoroli normalnych
    inspektorów .... albo nie miałeś jeszcze kontroli :))))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2006-02-04 14:17:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    fart napisał(a) :
    > Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

    ID=92403f5cfe34c86bfb28ab389fbd9038

    > pheeeeeee
    >
    > Ten to wszyscy znamy. )))
    > Taki gupy to każdy potrafi być.

    Zaden z moich b. szefów nie był taki gupy i nie kupował nam pizzy:-(

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 10. Data: 2006-02-04 17:13:33
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:ds1uo5$as3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    fart <a...@w...pl> pisze:

    > Dopiero wewnętrzny przepis to reguluje po określeniu wydatku
    > energetycznego :))))

    Ale Ty przecież nie pytałeś o przepis wewnętrzny, więc skąd w ogóle
    założenie, że takiego nie ma?

    > Z tym jest najmniejszy kłopot. Cza tylko pokumać chwilę.

    No to pokumaj i powiedz mi w jaki sposób kontroler udowodni, że jadąc po
    herbatę i kawę (są na to faktury), w tym samym czasie (po drodze czy nawet w
    tym samym sklepie) kupiłam sobie coś innego (nie brałam na to faktury)?

    --
    PozdrawiaM