  • 11. Data: 2006-02-04 20:00:06
    Temat: Re: Czy "kilometrowka" jest wymagana ?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > No to pokumaj i powiedz mi w jaki sposób kontroler udowodni, że jadąc po
    > herbatę i kawę (są na to faktury), w tym samym czasie (po drodze czy nawet
    > w tym samym sklepie) kupiłam sobie coś innego (nie brałam na to faktury)?

    1) Puste kartony po pizzy :)))
    2) Odór alkoholowy po wczorajszej imprezie pracowniczej :)))))
    3) Przesłuchanie sprzedawcy i wszystkich sprzedawców po drodze od sklepu,
    gdzie zakupiono napoje dla pracowników do siedziby.

    Byłbym daleki od uznania kawy za napój uznany za dopuszczalny dla
    pracowników odliczany jako koszt ...... wg mnie to 0,25 %

    pozdrawiam
    fart

    Bym się naciął :)))))))
    nie wiedzialem, że jesteś kobietą ... chyba musze tutaj być grzeczniejszy
    ... może się to przydać :))))

  • 12. Data: 2006-02-04 20:30:47
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:ds314p$bon$1@atlantis.news.tpi.pl>
    fart <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > 3) Przesłuchanie sprzedawcy i wszystkich sprzedawców po drodze od
    > sklepu, gdzie zakupiono napoje dla pracowników do siedziby.

    Świetnie, a teraz proszę o poważną odpowiedź.

    > Byłbym daleki od uznania kawy za napój uznany za dopuszczalny dla
    > pracowników odliczany jako koszt ...... wg mnie to 0,25 %

    W przepisie, jaki podawałam jest również wymieniona kawa.

    > Bym się naciął :)))))))
    > nie wiedzialem, że jesteś kobietą ... chyba musze tutaj być
    > grzeczniejszy ... może się to przydać :))))

    Bez przesady ;-)

    --
    PozdrawiaM