  • 1. Data: 2006-02-03 10:55:40
    Temat: kupno budowanego mieszkania - harmonogram wplat ?
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Witam,
    znowu Was chcialem poprosic o pomoc bo juz wysiadam

    Developer przeslal mi harmonogram wplat transz za mieszkanie
    jednak w/g mnie mocno niekorzystny
    proponuje wplate na juz 30% wartosci (zgodnie z umowa przedwstepna) do 20 lutego
    a potem kwartalnie po 23% wartosci
    z tym onli policzyli 1 kwartal jako do 31 marca

    planowane oddanie budynku to koniec wrzesnia

    z harmonogramu wynika ze mam zaplacic ponad 50% do konca marca, wtedy prawdopodobnie
    dopiero
    beda fundamenty

    harmonogram nie zostal opisany w podpisanej umowie przedwstepnej ale mam podpisac
    zalacznik
    ktory go okresla

    powiedzcie mi prosze jak ocenic koniecznosc placenie wzgledem rzadan developera i ew
    postepow na budowie

    wolalbym placic rownomiernie razem z postepami na budowie i zostawic sobie jakis
    margines
    (10%) po odbiorze mieszkania

    bo jak rozumiem przedmiot umowy zostanie wypelniony do konca w momencie ustanowienia
    wlasnosci lokalu i do tego czasu nie mam obowiazku zaplacic 100% wartosci

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2006-03-05 17:05:14
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I dobrze wolałbyś, tu w lepszej sytuacji sa bioracy kredyty w bankach, bo banki teraz
    nie przeleją transzy kredytu
    deweloperowi bez wizyty inspektora z banku na budowie i stwierdzenia postepu robót...
    JaC