  • 1. Data: 2006-02-03 08:14:28
    Temat: Panorama Firm i GIODO
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Panorama Firm sprzedaje bazy firm na CD. Zawierają one także imię,
    nazwisko, stanowisko i e-mail osoby kontaktowej w firmie.
    Czy korzystając z takiej bazy musimy rejestrować sie w GIODO?
    Czy wczytanie takiej bazy do naszego systemu CRM coś zmienia?

  • 2. Data: 2006-02-03 08:34:14
    Temat: Re: Panorama Firm i GIODO
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    jureq napisał(a):
> [...]
    > Czy korzystając z takiej bazy musimy rejestrować sie w GIODO?
    > Czy wczytanie takiej bazy do naszego systemu CRM coś zmienia?

    dane osób prowadzących DG nie są chronione przez GIODO jeśli są używane
    w odniesieniu do ich DG i jeśli są ogólnie dostępne.

    sg

  • 3. Data: 2006-02-03 08:38:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    sg wrote:

    > dane osób prowadzących DG nie są chronione przez GIODO jeśli są
    > używane w odniesieniu do ich DG i jeśli są ogólnie dostępne.

    To nie są przeważnie dane osób prawadzących DG, tylko pracowników tych
    firm

  • 4. Data: 2006-02-03 08:46:52
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > tylko pracowników tych firm

    Ich numery dowodów osobistych, czy numery telefonów pod którymi są osiągalni w
    firmie w której sie zatrudnili?

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-02-03 09:19:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    vertret wrote:

    > Ich numery dowodów osobistych, czy numery telefonów pod którymi są
    > osiągalni w firmie w której sie zatrudnili?

    Tak jak napisałem: imiona, nazwiska, stanowiska i e-mail

  • 6. Data: 2006-02-03 09:39:27
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    jureq napisał(a):

    > To nie są przeważnie dane osób prawadzących DG, tylko pracowników tych
    > firm

    ale firma ma prawo podawac dane kontaktowe swoich pracownikow o ile sa
    to dane zwiazane z praca, np. imie, nazwisko, stanowisko, zdjecie, nr
    sluzbowego telefonu, sluzbowy adres mejlowy

    sg

  • 7. Data: 2006-02-03 13:40:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jureq wrote:

    > Tak jak napisałem: imiona, nazwiska, stanowiska i e-mail

    Nie podlega ochronie.