  • 31. Data: 2004-02-21 08:33:32
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    Marta Wieszczycka <m...@N...neostrada.pl> napisał(a):

    > Prawda? Też się zastanawiam.

    kam Ci na to pytanie nie odpowie. A tak poza tym EOT

    freni

  • 32. Data: 2004-02-21 11:53:49
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "freni " <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > kam Ci na to pytanie nie odpowie. A tak poza tym EOT

    Patrzecie... Troll się wkurzył...
    Tak żeśmy Trolla przekarmili, że się z "obżarstwa" rozchorował...
    No i mamy EOT tego niezwykle interesującego Trollowskiego wątku... :-)
    Żegnaj Tollko, na zawsze...
    NiedoZobaczenia...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 33. Data: 2004-02-21 14:16:42
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Patrzecie... Troll się wkurzył...
    > Tak żeśmy Trolla przekarmili, że się z "obżarstwa" >rozchorował...

    trolla może można przekarmić , ale mnie nie.
    Długo jeszcze będziesz tą pianę toczył?
    Wystarczy mieć troszkę poparcia w grupie prawda Chmielu, a wtedy można
    sobie puścić wodze i pokazać swój charakterek.
    Może napij się piwa i daj se siana ?!

    > No i mamy EOT tego niezwykle interesującego Trollowskiego wątku... :-)

    po jakiego grzyba w ogóle mi odpisujesz?

    > Żegnaj Tollko, na zawsze...
    > NiedoZobaczenia...

    ulżyło Ci?
    Wiesz do kogo w ogóle piszesz panie Jarosławie?

    freni

  • 34. Data: 2004-02-21 14:33:34
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "freni" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wystarczy mieć troszkę poparcia w grupie prawda Chmielu, a wtedy można
    > sobie puścić wodze i pokazać swój charakterek.

    Piwo i siano to niezbyt smaczny komplet... :-)

    > po jakiego grzyba w ogóle mi odpisujesz?

    Nie Tobie, tylko grupie...
    Nie pochlebiaj sobie (już Ci to raz napisałem...)

    > ulżyło Ci?
    > Wiesz do kogo w ogóle piszesz panie Jarosławie?

    Oooo... Przepraszam "Pani Minister..." :-)
    I po co się wysilasz...?
    Prosiłaś o EOT, to skończ...
    Definitywnie EOT.

  • 35. Data: 2004-02-21 15:21:47
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    .

    > Piwo i siano to niezbyt smaczny komplet... :-)

    jak Cie się zestaw nie podoba, to proponuję zrezygnować z piwa Chmielu.

    > Nie Tobie, tylko grupie...
    > Nie pochlebiaj sobie (już Ci to raz napisałem...)

    ładne mi pochlebstwo. Za kogo się uważasz? Nie jesteś aż taki "dobry" jak Ci
    się wydaje . Czym się tak pysznisz?

    to kto jest tą trollką w końcu? Grupa? Przecież przed chwilą napisałeś, że
    posty przeznaczone są dla grupy, a ja przecież jestem poza konkursem. Coś
    geny od logiki szwankują?

    > Oooo... Przepraszam "Pani Minister..." :-)

    nie przesadzaj. Tak daleko to jeszcze nia awansowałam.

    > Prosiłaś o EOT, to skończ...
    > Definitywnie EOT.

    jak definitywnie, a termin na odwołanie to gdzie?

    freni

    p.s.
    Z tej pychy to chyba Ci się wydaje , że zachowanie formy Cię nie obowiązuje.
    CYTUJ TO DO CZEGO SIE ODNOSISZ!!!

  • 36. Data: 2004-02-21 17:19:19
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > jak definitywnie, a termin na odwołanie to gdzie?

    Pędź już stąd niewychowany pętaku.

    Leszek

  • 37. Data: 2004-02-21 18:40:44
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    Leszek <l...@b...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "freni" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pędź już stąd niewychowany pętaku.

    nie jestem niewychowanym pętakiem sztywniaku.

    freni

  • 38. Data: 2004-02-22 09:28:50
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > nie jestem niewychowanym pętakiem sztywniaku.

    Jesteś, jesteś. Wszyscy to widzą.

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 39. Data: 2004-02-23 03:39:08
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <p...@N...neostrad
    a.pl>, Marta Wieszczycka wrote:
    > To że mężczyźni gorzej sobie radzą w sytuacjach wymagających
    > wykorzystywania umiejętności społecznych i werbalnych? A w której
    > książce opisującej psychologiczne różnice między płciami o tym nie
    > piszą? ;))
    > Było o tym w "Mózg i płeć" (nie mylić z gorszą, acz bardziej znaną

    To jest wyciąganie nieuprawnionych wniosków w sprawie o charakterze
    szczególnym, na podstawie twierdzeń ogólnych (zapewne prawdziwych).
    Kobiety są zwykle bardziej podatne na stres a nie jest to jedyny czynnik
    który się tu może do tej szczególności dokładać. Nie mniej, w tym
    konkretnym przypadku, po krótkim zastanowieniu chyba przyznam Ci rację :)

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2004-02-23 15:58:57
    Od: "Marek Radwański" <l...@W...gazeta.pl>

    Marta Wieszczycka <m...@N...neostrada.pl> napisał(a):

    > "Prawo konsumenckie w turystyce", Wydawnictwo Naukowo-Dydaktyczne WSTiH,
    > Warszawa, grudzień 2003.
    > Ale uczciwie ostrzegam, że jest pisana nie dla
    > samych konsumentów, tylko dla osób
    > mających kontakty z konsumentami, oczywiście z branży turystycznej (o czym
    musz
    > pamiętać, dlaczego to takie ważne i co im grozi, jeśli nie będą
    > naszych przepisów konsumenckich traktowali poważnie).
    > Pozdrawiam,
    > MArta

    dziekuję za odpowiedź. A gdzie to można dostać, bo po dacie wydania sądząc
    jest to towar świeży :-),

    pzdr

    marek radwański