  • 41. Data: 2004-02-23 19:45:52
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Mon, 23 Feb 2004 11:39:08 +0800, Marcin Debowski wrote:

    > To jest wyciąganie nieuprawnionych wniosków w sprawie o charakterze
    > szczególnym, na podstawie twierdzeń ogólnych (zapewne prawdziwych).
    > Kobiety są zwykle bardziej podatne na stres a nie jest to jedyny czynnik
    > który się tu może do tej szczególności dokładać. Nie mniej, w tym
    > konkretnym przypadku, po krótkim zastanowieniu chyba przyznam Ci rację :)
    Dzięki w imieniu tych, którzy wyciągnęli wnioski :) Bo ja tylko wyjaśniłam
    Freni, czemu niektórzy rozmówcy, ku jej irytacji, uznali ją z faceta.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 42. Data: 2004-02-23 20:01:04
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Mon, 23 Feb 2004 15:58:57 +0000, Marek Radwański wrote:

    > dziekuję za odpowiedź. A gdzie to można dostać, bo po dacie wydania sądząc
    > jest to towar świeży :-),
    A zapytam, czy gdzieś w Poznaniu też jest :)
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 43. Data: 2004-02-24 01:31:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <p...@N...neostrad
    a.pl>, Marta Wieszczycka wrote:
    > Dzięki w imieniu tych, którzy wyciągnęli wnioski :) Bo ja tylko wyjaśniłam

    Oj, kolejne naduzycie :)

    > Freni, czemu niektórzy rozmówcy, ku jej irytacji, uznali ją z faceta.

    No mi tam się ta forma wyrazowa kojarzy z r. męskim.
    Dobra, dosyć, bo zaczną gryźć za OT.

    Marcin

  • 44. Data: 2004-02-24 17:19:50
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    Leszek <l...@b...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "freni " <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś, jesteś.

    z piaskownicy to ja już dawno wyszłam.

    >Wszyscy to widzą.

    każdy widzi co chce widzieć.

    freni

    p.s.
    :>> OS!

  • 45. Data: 2004-02-24 17:59:52
    Od: "freni " <f...@W...gazeta.pl>

    wyjaśniłam

    absolutnie słusznie i naukowo>>>D

    freni pisze sie z małej litery. Z mojej strony nie była to irytacja, a
    jedynie zwrócenie uwagi, podobna do tej, jaką teraz uczyniłam.

    > No mi tam się ta forma wyrazowa kojarzy z r. męskim.

    co wskazuje na brak wyczucia językowego>

    > Dobra, dosyć, bo zaczną gryźć za OT.

    poza pierwszym postem wszystkie inne są NTG w stosunku do tematu wątku (nikt
    się nie przyznał ) i FAQ grupy

    freni