eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]

  • 31. Data: 2022-12-31 17:40:57
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2022 o 16:51, J.F pisze:

    > Wyroki trzeba uzasadniac. Nawet jak pan Prezydent szybko ułaskawi,
    > to chyba nadal trzeba.

    E tam.A jaka jest sankcja za nienapisanie uzasadnienia (w terminie)?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-12-31 18:02:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Postępowanie dyscyplinarne ;-)

    -----

  • 33. Data: 2022-12-31 19:13:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2022 o 18:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Postępowanie dyscyplinarne ;-)

    Wysoka komisjo - nie miałem czasu - następny proszę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2023-01-02 21:25:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie, poważniejsze skutki bywały.
    Wiesz jak to w polskich sądach: lepiej wydać najdurniejszy wyrok niż nie w tym rogu
    nakleić znaczek lub spóźnić się o jeden dzień -
    przesrane.

    -----

  • 35. Data: 2023-01-03 00:27:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2023 o 21:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > No nie, poważniejsze skutki bywały.
    > Wiesz jak to w polskich sądach: lepiej wydać najdurniejszy wyrok niż nie
    > w tym rogu nakleić znaczek lub spóźnić się o jeden dzień - przesrane.

    Zaprzeczam - mi nie większości pism procesowych "bo kowit" i nie
    wglądali na przejętych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2023-01-03 00:28:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2023 o 00:27, Shrek pisze:
    > Zaprzeczam - mi nie większości pism procesowych "bo kowit" i nie
    > wglądali na przejętych.

    Zaprzeczam - mi nie wysłali większości pism procesowych "bo kowit" i nie
    wglądali na przejętych.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!