  • 1. Data: 2022-12-26 19:10:43
    Temat: przełożony na wypowiedzeniu a wydawanie poleceń służbowych
    Od: Marek Karpiński <m...@g...com>

    przełożony jest na wypowiedzeniu, nadal świadcząc pracę przez najbliższe miesiące,
    mam obowiązek wykonywania jego poleceń ?

  • 2. Data: 2022-12-26 20:15:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 19:10, Marek Karpiński pisze:
    > przełożony jest na wypowiedzeniu, nadal świadcząc pracę przez
    > najbliższe miesiące, mam obowiązek wykonywania jego poleceń ?
    A nadal jest przełożonym?
    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-12-26 20:22:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nadal jest przełożonym?

    Zakładam że to kolejny klon kolejny raz udający że jakiś sąd to zakład
    pracy a sędzia to pracownik;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-12-26 21:21:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 20:22, Shrek pisze:

    > Zakładam że to kolejny klon kolejny raz udający że jakiś sąd to zakład
    > pracy a sędzia to pracownik;)

    Szybki OSINT doprowadził mnie do wniosku, ze to raczej jest jakiś
    informatyk.
    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-12-26 21:54:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Szybki OSINT doprowadził mnie do wniosku, ze to raczej jest jakiś
    > informatyk.

    Albo pisi trol. Wyhodowali ich trochę, często skupując "martwe" konta.
    Aczkolwiek zawsze mnie zastanawiało co trzeba mieć we łbie żeby płacić
    za wpisy na usenecie, gdzie jest może ze 100 aktywnych użytkowników, z
    czego 100% jest okopanych politycznie i za chuja tego nie zmienisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-12-26 23:20:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 21:54, Shrek pisze:

> [...]
    > za wpisy na usenecie, gdzie jest może ze 100 aktywnych użytkowników, z
    > czego 100% jest okopanych politycznie i za chuja tego nie zmienisz:P

    Też podzielam Twoje zdziwienie. Ale sam pytający nie przybliżył swojego
    problemu i nie mamy podstaw, by sądzić, ze ma cokolwiek z sądem
    wspólnego. Jego adres email jest powiązany z wpisami na formach
    obejmujących pytania z zakresu administracji systemami komputerowymi i
    są to dość rozsądne pytania. Daje mi to podstawy sądzić, że to jest
    realna osoba. Być może ma powody do niepokoju o swojego przełożonego.
    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-12-27 00:47:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Szybki OSINT doprowadził mnie do wniosku, ze to raczej jest jakiś
    > informatyk.

    Bardziej osoba, której powierzono zadania informatyczne i niekoniecznie
    jako główne/wyłaczne w sensie obowiązków zawodowych.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2022-12-27 06:23:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Być może ma powody do niepokoju o swojego przełożonego.

    No to wtedy fakt, że jest on na wypowiedzeniu nie ma żadnego znaczenia,
    skoro dalej jest jego przełożonym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-12-27 12:40:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Dec 2022 06:23:46 +0100, Shrek wrote:

    > No to wtedy fakt, że jest on na wypowiedzeniu nie ma żadnego znaczenia,
    > skoro dalej jest jego przełożonym.

    Ale moze miec wplyw na premie, ocene, wydajnosc itp podwladnego, przez
    nowego przelozonego :-)

    J.