  • 11. Data: 2010-10-22 21:16:32
    Temat: Re: Czy NASK.pl działa nielegalnie żądając nr REGON
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-22 23:11, boukun pisze:

    > Idź tutaj, a nie będziesz żałować http://www.az.pl/

    Hehe ... daj spokój. Nie zajmujesz się tym więc proszę
    nie doradzaj ludziom bo narobisz im kłopotów.

    > Ja tam mam swoją stronkę http://www.jarecky.pl

    Tak masz ale na osobę fizyczną:

    NAZWA DOMENY:

    jarecky.pl

    id abonenta:
    nrr0895294070299 (osoba fizyczna)

    serwery nazw:
    ns11.az.pl. [85.232.252.194]
    ns12.az.pl. [89.171.29.77]
    ns10.az.pl. [62.146.113.3]

    utworzona:
    2010.08.02 13:02:07
    ostatnia modyfikacja:
    2010.08.02 13:02:12

    (kupiona w wakacje jak widzę)

    Tomy M.

  • 12. Data: 2010-10-22 21:22:20
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Hehe ... daj spokój. Nie zajmujesz się tym więc proszę
    > nie doradzaj ludziom bo narobisz im kłopotów.

> [...]

    To nie ma znaczenia jak kupujesz. Niech sobie kupi na fizyczną. Osobiście nie
    wiem, jaka jest różnica.
    Personal Hosting w zupełności na wiele rzeczy wystarczy, firmowych i 3 domeny pl
    za darmo. Ja miałem zakupioną domenę .de
    http://betreuung-haushaltshilfe.de
    Oni mają dostęp jako prawie jedyni do niemieckiego denic
    i do tego tę polska domenę "jarecky" miałem za darmo.

    boukun

  • 13. Data: 2010-10-23 01:00:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-22 23:16, Tomy M. pisze:

    > Hehe ... daj spokój. Nie zajmujesz się tym więc proszę
    > nie doradzaj ludziom bo narobisz im kłopotów.

> [...]

    Bo mu co i rusz zabierają prawa do internetu i co jakiś czas zakłada
    nowe skrzynki mailowe i strony.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-10-23 09:36:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomy M. <t...@a...com> wrote:

    > WYMAGA, nie wymaga jedynie dla osób fizycznych.

    Mowa była o rejestracji w NASK przez Partnera. Nask od Partnerów
    nie wymaga aby od Abonentów domen pobierali REGON, nigdzie go
    NASKowi Partner nie przesyła, także dla firm.

    a.

  • 15. Data: 2010-11-03 11:56:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    spp napisa?(a):

    > Tak trzeba.
    > Można tylko jeszcze coś dodać ale nic ująć. ;)

    A co jeśli ktoś nie nazywa się Jan Kowalski? ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 16. Data: 2010-11-03 12:53:46
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Tomy M. napisał:

    > Zawsze doradzam ludziom którzy zakładają małą firmę:
    > NIE NAZYWAJCIE SWOJEJ FIRMY!!!
    >
    > Mała działalność lepiej gdy ma nazwę taką jak Wasze
    > dane osobowe np.: Jan Kowalski
    > I NIC WIĘCEJ!

    A można tak?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 17. Data: 2010-11-03 12:54:56
    Od: spp <s...@o...pl>

  • 18. Data: 2010-11-03 23:22:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.11.2010 13:53, Tapatik pisze:

    > A można tak?

    Można, ale to może być upierdliwe/niekorzystne dla kontrahentów i dla
    niego samego
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-11-04 21:24:34
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-03 12:56, januszek pisze:

    > A co jeśli ktoś nie nazywa się Jan Kowalski? ;P

    To chyba ten sam facet co ma stronę w
    necie: www.example.com

    W moim mieście wszyscy nazywają się Jan Kowalski.

    ;-)

    Tomy M.