  • 1. Data: 2010-10-21 16:49:49
    Temat: Wezwanie do zaaolaty za parking
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dzisiaj dostałem upomnienie do zapłaty 50zl + 8 zl koszty, za postój
    samochodem w m-cu marcu *2006r*. na jednej z ulic krakowskich. Nigdy takiego
    mandatu nie otrzymałem ani nie miałem wcześniej zawiadomienia lub karteczki
    za wycieraczka.
    Wezwanie wystawił Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu z dopiskiem
    na dole, ze jak nie zapłacę to zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne w
    celu przymusowego ściągnięcia w/w należności w trybie egzekucji
    administracyjnej.
    Czy po otrzymanie takiego upomnienia mam wpłacić tą należność mimo, że
    wcześniej nic o takim zdarzeniu nie wiedziałem.

    Prosze o poradę. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-10-21 17:10:56
    Temat: Re: Wezwanie do zaaolaty za parking
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy po otrzymanie takiego upomnienia mam wpłacić tą należność mimo, że
    > wcześniej nic o takim zdarzeniu nie wiedziałem.

    Kluczowym jest, czy Twój samochód był tam faktycznie wówczas parkowany.

  • 3. Data: 2010-10-21 19:29:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/21/2010 11:49 AM, Bucki Jan wrote:
> [...]
    > Czy po otrzymanie takiego upomnienia mam wpłacić tą należność mimo, że
    > wcześniej nic o takim zdarzeniu nie wiedziałem.

    stałeś na "jednej z krakowskich ulic" czy nie stałeś?

  • 4. Data: 2010-10-21 19:59:47
    Od: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> :

    > stałeś na "jednej z krakowskich ulic" czy nie stałeś?

    W czym problem?.
    Wiele razy, ale to normalne każdego to sie porusza po Krakowie czy w innym
    mieście. Zanaczam jak parkuje to przepisowo. Natomiast nigdy nikt mnie nie
    informował, że źle stoję czy coś podobnego.
    Tu nie chodzi o to czy ktos stał czy nie, ale na jakiej podstawie mam to
    zaplacić, jeśli parkowałem nieprzepisowo lub cos w tym stylu to powinni mi
    to udowodnic, nawet poprzez wlożenie kwitka za wycieraczke - a tu NIC.
    Ponadto w/g nich, to było w 03/2006r. czyli prawie pięć lat temu.

  • 5. Data: 2010-10-21 20:27:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > to udowodnic, nawet poprzez wlożenie kwitka za wycieraczke - a tu NIC.

    I jeszcze postawic straznika, aby caly czas pilnowal tej kartki, zeby jej
    nikt nie wyciagnal :)
    Bo wiadomo przeciez powszechnie, ze wyciagniecie przez osobe trzecia kwitka
    zza wycieraczki anuluje automagicznie mandat.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-10-21 20:31:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    SDD napisal:
> [...]
    > Bo wiadomo przeciez powszechnie, ze wyciagniecie przez osobe trzecia kwitka
    > zza wycieraczki anuluje automagicznie mandat.

    A jak SM chce UDOKUMENTOWAĆ fakt, że on tam parkował samochód.
    Bo tak? Jakieś zdjęcie kliszowe albo cyfrówka z podpisem cyfrowym?
    Bo papierek to ja też mogę dowolnie wystawić z datą przewinienia
    cztery lata wstecz.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2010-10-21 21:28:10
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > A jak SM chce UDOKUMENTOWAĆ fakt, że on tam parkował samochód.
    Zwyczajnie - papierek jakiś oraz zeznają funkcjonariusze i "sąd" da wiarę.
    Z choinki się urwałeś?

    > Bo tak? Jakieś zdjęcie kliszowe albo cyfrówka z podpisem cyfrowym?
    A po cóż to polskiemu prostytusędziemu?

    > Bo papierek to ja też mogę dowolnie wystawić z datą przewinienia
    > cztery lata wstecz.
    Wystawiaj śmiało. ;)

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-10-21 21:42:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/21/2010 3:31 PM, Jacek_P wrote:
> [...]
    > Bo tak? Jakieś zdjęcie kliszowe albo cyfrówka z podpisem cyfrowym?
    > Bo papierek to ja też mogę dowolnie wystawić z datą przewinienia

    sąd dał wiarę zeznaniom strażników

    muszą coś jeszcze dokumentować?

  • 9. Data: 2010-10-22 05:57:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.10.2010 23:42, witek pisze:

    > sąd dał wiarę zeznaniom strażników

    Jaki sąd? Czytaj uważniej wątek.

  • 10. Data: 2010-10-22 06:56:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/22/2010 12:57 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Jaki sąd? Czytaj uważniej wątek.

    ojej, mysl troche.

    w KPA też sie możesz odwołać do wyższej instancji, która im wyzej tym
    bardziej cie oleje.

    a powiedzenie sąd dał wiarę zeznaniom przyjelo sie juz jako slogan.