  • 1. Data: 2010-10-21 10:39:27
    Temat: Pobieraczek
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Ciekawi mnie czy spotkał się ktoś z Was z procesem sądowym wytoczonym przez
    Pobieraczka ludziom, którzy nie rozwiązali z nimi umów ? Tak straszyli tych
    ludzi, że będą kierować sprawę do sądu ale czy spełnili swoje obiecanki ?

  • 2. Data: 2010-10-21 18:20:31
    Temat: Re: Pobieraczek
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    mz pisze:
> [...]
    > ludzi, że będą kierować sprawę do sądu ale czy spełnili swoje obiecanki ?

    Straszą. Olej.
    Jeden na stu zapłaci i oni z tego żyją.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-10-22 05:14:20
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Straszą. Olej.
    Jeden na stu zapłaci i oni z tego żyją.

    ???? A czy ja gdzieś napisałem, że mnie strasza ?
    Chciałem poprostu wiedzieć czy poza straszeniem wytoczyli komus proces tak
    jak obiecywali ?

  • 4. Data: 2010-10-22 18:29:31
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-22 07:14, mz pisze:
> [...]
    >
    > ???? A czy ja gdzieś napisałem, że mnie strasza ?
    > Chciałem poprostu wiedzieć czy poza straszeniem wytoczyli komus proces tak

    Poczekają 2-3 lata i sprzedadzą hurtem wierzytelności.
    Nabywca będzie wysyłał ponaglenia i przed upływem 5 lat
    wniesie nakazówkę. 20% wyroków nakazówki nie zostanie
    zarzucone i pojawią się "mocne wierzytelności". Mocne
    wierzytelności można sprzedać nawet po 50% wartości.
    Nabywcy, często parabanki kupują mocne wierzytelności
    jako lokaty.

    Tomy M.

  • 5. Data: 2010-10-23 14:56:12
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Nie. A to, czy ich działalność jest przestępstwem rozstrzygnie niebawem sąd. :)

    Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
    II Wydział Karny
    ul. Piekarnicza 10
    80-126 Gdańsk

    Sygnatura akt II Kp 1082/10

    Termin posiedzenia: 9 listopada 2010 r. o godz. 15:00, w sali A40.

> [...]
    > wierzytelności można sprzedać nawet po 50% wartości.
    > Nabywcy, często parabanki kupują mocne wierzytelności

    Chyba nie, to za dużo roboty, poza tym po decyzji UOKiK raczej nikt nie kupi
    tych rzekomych długów. Oni żyją z haraczów od tych szantażowanych, którzy się
    przestraszyli.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2010-10-23 17:13:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Czapla napisal:
> [...]
    > 80-126 Gdańsk
    > Sygnatura akt II Kp 1082/10
    > Termin posiedzenia: 9 listopada 2010 r. o godz. 15:00, w sali A40.

    Hm, czyżby ten proces to twoja robota? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek