  • 1. Data: 2004-03-16 19:35:19
    Temat: Cyfra + - postepowanie windykacyjne
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow, mam maly problem z ww. firma
    do 20.05.2000 bylem abonentem WIZJA TV po tej dacie nastapilo
    rozwiazanie umowy na moja prosbe. Oddalem tuner i wydawalo mi sie ze mam
    spokoj.Az tu pewnego dnia (01.03.2004) przyszedl sobie list zwykły ze
    mam do zapłacenia zaległe opłaty abonamentowe w wysokości 145,99 zl z
    "klauzula straszaca" :) o postepwaniu windykacyjnym. Poniewaz jak siegam
    pamiecia nie otrzyamlem nigdy takiej faktury na taka kwote zadownilem do
    "nich" z pytaniem co jest podstawa tego pisma, dostalem odpowiedz ze
    podpisana umowa z WIZJA TV, poprosilem o numer niezaplaconej faktury i
    ... okazalo sie ze nie nigdy jej nie wystawili ! - czyli nie wystawili
    ale juz strasza.
    Napiszcie prosze czy moga wystawic ta fakture z data biezaca (no bo
    wsteczna nie moga) i czy mam obowiazek zaplacenia takiej faktury. Czy
    niewystawienie faktury jest wystarczajacym powodem do niezapalcenia czy
    obowiazek zaplacenia (bez wzgledu na wystawienie faktury) zawsze bedzie
    na mnie spoczwal (chyba 3 lata to termin przedawnienia ale od
    wystawienia faktury - jesli sie myle prosze mnie sprostowac).
    Prosze podajcie podstawe prawna (jesli nie musze placic lub gdy musze
    placic)

    Dzieki za info

    Pozdrawiam
    VG

  • 2. Data: 2004-03-16 19:57:46
    Temat: Re: Cyfra + - postepowanie windykacyjne
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@p...onet.pl news:c37kvg$ltk$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > spokoj.Az tu pewnego dnia (01.03.2004) przyszedl sobie list zwykły ze
    > mam do zapłacenia zaległe opłaty abonamentowe w wysokości 145,99 zl z

    Probuja Cie naciagnac.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-03-16 21:31:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Przeżyj kilka wątków do tyłu, a dowiesz się jak działają firmy
    windykacyjne i zrozumiesz. Nie ma sensu tego kolejny raz wałkować. Oni
    szukają często głupiego.

  • 4. Data: 2004-03-17 09:58:04
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Van Gogush <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wystawienia faktury - jesli sie myle prosze mnie sprostowac).
    > Prosze podajcie podstawe prawna (jesli nie musze placic lub gdy musze

    reasumując, o ile tak jest dokładnie jak napisałeś, to roszczenia operatora
    się przedawniły (2 letni termin przedawnienia) i płacić nic nie musisz -
    szukają "jelenia",

    pzdr

    marek radwański