  • 1. Data: 2004-03-16 19:14:03
    Temat: Działka rolna ?
    Od: "Agnieszka I Artur" <s...@p...onet.pl>

    Witam , czy ktoś może powie coś w temacie kupna działki rolnej?
    Czy można taką działke kupić nie będąc rolnikiem , i nie mając wykształcenia
    w tym kierunku?
    Działka była by rzeczywiśćie z przeznaczeniem rolniczym
    Pozdrawiam i dziękuje

  • 2. Data: 2004-03-16 19:27:04
    Temat: Re: Działka rolna ?
    Od: " Czarny" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Agnieszka I Artur" ...

    > Witam , czy ktoś może powie coś w temacie kupna działki rolnej?

    Hmmm, ważniejsze jest chyba pytanie: czy będzie się miało takie same
    prawa jak rolnik (dopłaty etc)? Wydaje mi się, że nie (a na pewno w
    chwili zakupu). Podkreślam: to jest moja prywatna (niezweryfikowana)
    opinia, a ja mogę być w błędzie :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-17 20:57:30
    Od: "Agnieszka I Artur" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawa jak rolnik (dopłaty etc)? Wydaje mi się, że nie (a na pewno w
    > chwili zakupu). Podkreślam: to jest moja prywatna (niezweryfikowana)

    No właśnie, ale mnie nie interesują dopłaty i czy mogę jednak kupić ?