  • 1. Data: 2004-03-16 19:20:30
    Temat: Bankowość elektroniczna - Ważność potwierdzenia...
    Od: " Czarny" <c...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie: czy wydruk potwierdzenia przelewu (duplikat, wtórnik
    dokumentu) wydrukowany z konta (=Internetu) elektronicznego banku (np.
    mBank udostępnia taką możliwość) jest traktowany na równi z
    otrzymanym potwierdzeniem przelewu (dowód wpłaty) w oddziale banku
    (pieczątka i podpis kasjera)?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-16 19:26:01
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Czarny napisał:
> [...]
    > mBank udostępnia taką możliwość) jest traktowany na równi z
    > otrzymanym potwierdzeniem przelewu (dowód wpłaty) w oddziale banku

    Podpis i pieczatke tez sie da podrobic.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 3. Data: 2004-03-16 20:46:38
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 16 Mar 2004 20:20:30 +0100, na pl.soc.prawo, Czarny napisal(a):

> [...]
    > mBank udostępnia taką możliwość) jest traktowany na równi z
    > otrzymanym potwierdzeniem przelewu (dowód wpłaty) w oddziale banku

    Powinien byc bo tak uzgodnily banki miedzy soba w ramach Zwiazku Bankow
    Polskich czy jak tam sie to cialo zowie. Nawet w okienku mozna nieraz
    dostac wydruk na ktorym pisze DOKUMENT SPORZADZONY ELEKTRONICZNIE, NIE
    WYMAGA PIECZECI ANI PODPISU.

    Niestety, ale skrzynka piwa dla tego kto przekona biurwy w sadzie
    rejestrowym ze tak jest. Tym szma..... nawet kopia nie wystarcza - musza
    miec oryginal z pieczatka i podpisem. Tylko ciekawe jak teraz zaksiegowac w
    koszty wydatek za np. odpis.

    Kyniu

    --
    _ __ _