  • 51. Data: 2005-01-28 21:07:25
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:cte7r3$2b0$1@news.onet.pl
    Od: Arek <a...@e...net>
    Było:
    > Nie ma takich naukowców.

    A skąd wiesz ?

    > A co to za "człowieczeństwo"?
    > Rozpatrujemy kwestię kiedy pojawia się kolejny człowiek na
    > świecie i biologia - to jest dziedzina WIEDZY, a nie wiary,
    > filozofii czy innego "gdybaństwa" - jest tu jednoznaczna. W
    > momencie powstania pierwszej komórki tego organizmu - zygoty.

    A skąd wiesz ?

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 52. Data: 2005-01-28 21:07:53
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:cte78b$iep$2@news.onet.pl
    Od: Arek <a...@e...net>
    Było:
    > Rav rzecze:
    >
    > Plemniki są li tylko komórkami Twojego organizmu. Niczym więcej.

    A skąd wiesz ?

  • 53. Data: 2005-01-28 21:08:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Polecam http://www.raf256.com/arnold/

  • 54. Data: 2005-01-28 21:08:40
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:cte4f5$gl9$2@news.onet.pl
    Od: Arek <a...@e...net>
    Było:
    > Dlaczego próbujesz pisać "wg LPRowica" skoro tak właśnie a nie
    > inaczej stanowi dziedzina wiedzy jaką jest biologia ?
    > To nie jest kwestia umowy. Człowiek zaczyna się w momencie
    > pojawienia się jego pierwszej komórki na świecie a jednocześnie
    > już organizmu - zygoty. I to jest biologiczny fakt, a nie
    > "kwestia umowna".

    A skąd wiesz ?

  • 55. Data: 2005-01-28 21:20:36
    Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Arek napisał:>
    > Po pierwsze to nie lek. Lek to preparat leczący, postinor jest bombą
    > hormonalną mającą za zadanie niedopuścić do zagnieżdżenia się *zarodka*
    > w macicy.

    yyyy jakiego zarodka?
    :-)
    Zarodek - Rozwijający się organizm człowieka znajduje się w stadium
    zarodka (embrionu) od drugiego tygodnia po zapłodnieniu do końca
    czwartego miesiąca ciąży.
    my chyba rozmawiamy zaledwie o zygocie...
    a poza tym... kto powiedzial, ze po kazdym stosunku jest "wpadka" i
    powstaje zarodek? ;-) skad zatem masz pewnosc, ze przez postinor
    pozbywasz sie zygoty?

    > Pisanie, że to jest środek niedopuszczający do ciąży - opierając się na
    > wymyśle, że ciąża jest dopiero od zagnieżdżenia się zarodka - jest
    > ordynarnym oszukiwaniem ludzi.
    > Czy zgodzisz się z tym, czy nie ?

    czy ciazą wg Ciebie są połączone dwie komórki, które nie zagnieździły
    sie w macicy i "wyszły" sobie spokojnie "na zewnatrz"?;-)

    Lubię jak mężczyźni prawią o ciąży :) - poza lekarzami to najwięksi
    znawcy tematu..a kobieta na ogół nie ma racji ;-P
    ehhh...

    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    -----------

  • 56. Data: 2005-01-28 21:22:59
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.soc.prawo T0SIA <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Lubię jak mężczyźni prawią o ciąży :) - poza lekarzami to najwięksi
    > znawcy tematu..a kobieta na ogół nie ma racji ;-P

    To mnie właśnie zawsze zastanawia - najwięcej do powiedzenia przeciw
    aborcji mają zawsze mężczyźni. Chcieliby, żeby baby im rodziły, a te
    paskudy się próbują wykręcić...

    P.

  • 57. Data: 2005-01-28 21:26:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paszczak wrote:

    > To mnie właśnie zawsze zastanawia - najwięcej do powiedzenia przeciw
    > aborcji mają zawsze mężczyźni. Chcieliby, żeby baby im rodziły, a te
    > paskudy się próbują wykręcić...

    To wolny kraj i mamy równouprawnienie płci.

    A może drażni Cię, że kobiety mówią o sporcie lub samochodach albo są
    szefami firm?

  • 58. Data: 2005-01-28 21:29:26
    Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > To mnie właśnie zawsze zastanawia - najwięcej do powiedzenia przeciw
    > aborcji mają zawsze mężczyźni. Chcieliby, żeby baby im rodziły, a te
    > paskudy się próbują wykręcić...

    no wredne paskudy: podaj, przynies, pozamiataj ;-)
    Prawienie elaboratow przez Panow o ciazy i porodzie ma sie tak samo jak
    prawienie Pan o bolu jader po mocnym kopniaku ;-)- obie strony nie maja
    zielonego pojecia o jakich rzeczach mowia ;-) procz teorii :-)

    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    -----------

  • 59. Data: 2005-01-28 21:32:28
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.soc.prawo Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > To wolny kraj i mamy równouprawnienie płci.
    >
    > A może drażni Cię, że kobiety mówią o sporcie lub samochodach albo są
    > szefami firm?

    Kobiety uprawiają sport, jeżdżą samochodami i są szefami firm, więc mogą o
    tym mówić i znać się na tym. Natomiast jeśli chodzi o 'wkład' w
    ciążę/aborcję/poród to jest delikatna dysproporcja między płciami i
    równouprawnienia nie ma i nie będzie. A wypowiedziach (na pręgierzu :) ) też
    widać dysproporcję - przewaga kobiet dopuszczających aborcję i przewaga
    mężczyzn żądających zakazu. Tylko takie spostrzeżenie, po prostu dziwi mnie.

    P.

  • 60. Data: 2005-01-28 21:36:09
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:cteafj$482$1@phone.provider.pl
    Od: Paszczak <s...@h...pl>
    Było:

    > To mnie właśnie zawsze zastanawia - najwięcej do powiedzenia
    > przeciw aborcji mają zawsze mężczyźni. Chcieliby, żeby baby im
    > rodziły, a te paskudy się próbują wykręcić...

    Faceci chcą przedłużać ród <lol> a nie koniecznie gatunek ...
    Dziewczyny natomiast dbają o właściwy dobór połączenia wyglądu z
    inteligencją ;-) u potomstwa. No a jak się jedna z drugim zapomni to próbują
    ratować świat przed nieudaną mieszanką. :D

    Ja rozpocząłem ten wątek w celu dowiedzenia się o stanie prawnym, bo mi
    właśnie takie dyskusje zamąciły w głowie. A przekształciło się to wszystko
    Bo jak zwykle, mocno ugruntowane przekonania są po obu stronach i dyskusji
    nie ma tylko jest wyatykułowanie zajętych stanowisk i ocenianie tych innych
    po tym co sądzą ...

    Czy znacie jakiś sposób żeby to wszystko zakończyć ?