    From: Sławek SWP <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Date: Fri, 28 Jan 2005 22:36:09 +0100

    W: news:cteafj$482$1@phone.provider.pl
    Od: Paszczak <s...@h...pl>
    Było:

    > To mnie właśnie zawsze zastanawia - najwięcej do powiedzenia
    > przeciw aborcji mają zawsze mężczyźni. Chcieliby, żeby baby im
    > rodziły, a te paskudy się próbują wykręcić...

    Faceci chcą przedłużać ród <lol> a nie koniecznie gatunek ...
    Dziewczyny natomiast dbają o właściwy dobór połączenia wyglądu z
    inteligencją ;-) u potomstwa. No a jak się jedna z drugim zapomni to próbują
    ratować świat przed nieudaną mieszanką. :D

    Ja rozpocząłem ten wątek w celu dowiedzenia się o stanie prawnym, bo mi
    właśnie takie dyskusje zamąciły w głowie. A przekształciło się to wszystko
    Bo jak zwykle, mocno ugruntowane przekonania są po obu stronach i dyskusji
    nie ma tylko jest wyatykułowanie zajętych stanowisk i ocenianie tych innych
    po tym co sądzą ...

    Czy znacie jakiś sposób żeby to wszystko zakończyć ?

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/