  • 141. Data: 2005-01-29 23:15:24
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Slav" <s...@p...onet.pl>

    news:cth4lh$avl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > mężczyzno" to też byś oburzył, ale jakoś nie widzę odpowiedzi.
    > I kto tu jest seksistą ?

    > A mnie nie. W mojej kulturze nie mówi się - bez napiętnowania - fałszywego
    > słowa o innych i to na dodatek publicznie, ale widzę, że
    > w Twojej jest to akceptowalne skoro to mnie się czepiłeś.

    > No wiesz - żebyś mógł zabłyszczeć jako szlachetny rycerz chroniący
    > białogłowy przed takimi chamami jak ja czyli używającymi przymiotnika
    > "kobieto" w stosunku do kobiet.

    > Co nie? W ramach autopokuty odczytam sobie aż cztery zdrowaśki.

    A gdzież to fałszywe słowo o innych?? Cofam wszystko co napisałem a
    zwłaszcza to o nadziei na wydoroślenie. Mimo długiego pobytu na tej grupie
    przegapiłem Pana, Panie Buzdygan. http://www.raf256.com/arnold/ . PLONK,
    soczysty i nieodwołalny. Ani słowa więcej z Panem Buzdyganem. Przepraszam
    Grupę !!

    Sławek

  • 142. Data: 2005-01-29 23:20:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    Slav rzecze:
    > A gdzież to fałszywe słowo o innych??

    W "ignoranckie wypowiedzi jak Twoje" .

    > zwłaszcza to o nadziei na wydoroślenie. Mimo długiego pobytu na tej
    > grupie przegapiłem Pana, Panie Buzdygan. http://www.raf256.com/arnold/ .

    Hmmm... po co ten link Slav? Czyżbyś okazał się być kolejnym debilem,
    który się na nią nabrał i nią afektuje?

    > PLONK, soczysty i nieodwołalny. Ani słowa więcej z Panem Buzdyganem.
    > Przepraszam Grupę !!

    Oby się nie okazało, że masz cholewę zamiast gęby - grupa trzyma Cię za
    słowo!

    ubawiony
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 143. Data: 2005-01-30 07:17:28
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Sławek SWP wrote:

    > Przed chwilą obejrzałem reklamę o treści http://www.wpadka.pl/
    > Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest wyłożona
    > jak kawa na ławę.
    >
    > Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
    > oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
    > całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście

    od razu zastrzegam, lekarzem nie jestem, ciaza to terminologia dotyczaca
    kobiety i zaplodnienia _kobiety_ a nie zaplodnienia jaja jak to
    przedstawia tutaj Arek, jesli wszczepisz (zagniezdzenie) zaplodnione
    jajo w scianke macicy (in vitro) mowimy o ciazy, jesli oddzielisz jajo
    od samicy to ciaza zostaje przerwana, i mamy aborcje (skrobanke) czy
    poronienie jesli nastapi to bez ingerencji, nie wiem dlaczego zmienila
    sie tresc ulotki, co podawal nizej Arek, moze z powodu zmian prawnych,
    przepisow, jej tresc nie jest oszustwem

    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 144. Data: 2005-01-30 09:16:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a mi się rzygać chce jak słyszę tak ignornckie wypowiedzi jak Twoje w
    > tym momencie...

    I dobrze Ci tak. Powinnaś prócz wymiotów dostać sraczki za karmienie trolla
    i wywlekanie popaprańca z kibelka.

    Pzdr
    Leszek

  • 145. Data: 2005-01-30 09:17:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ani słowa więcej z Panem Buzdyganem. Przepraszam Grupę !!

    Lepiej późno niż wcale. Nich szczeka głupol na pustyni. To go zabije;))

    Pzdr
    Leszek

  • 146. Data: 2005-01-30 09:42:46
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Powinnaś prócz wymiotów dostać sraczki i wywlekanie popaprańca z kibelka.

    Nie musisz sie z nami dzielic swoja codziennoscia szpitala psychiatrycznego.
    Widze, ze masz nadal żle leki ustawione.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 147. Data: 2005-01-30 11:10:34
    Od: "makumba" <m...@n...com>

    > Masz Ewę za debilkę, że jej podajesz link dla tej strony?

    ciebie wszyscy maja za debila ;p

  • 148. Data: 2005-01-30 13:31:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    gazebo rzecze:
    > od razu zastrzegam, lekarzem nie jestem, ciaza to terminologia dotyczaca
    > kobiety i zaplodnienia _kobiety_ a nie zaplodnienia jaja jak to

    Ja mówiłem, że ciąża liczy się od zapłodnienia, a nie od zapłodnienia
    jaja. To, że rozmowa zeszła na szczegóły to już nie moja wina.

    > przedstawia tutaj Arek, jesli wszczepisz (zagniezdzenie) zaplodnione
    > jajo w scianke macicy (in vitro) mowimy o ciazy, jesli oddzielisz jajo

    Ale po co dajesz takie przykłady, które nie są żadnym naturalnym
    sposobem rozwoju?

    > nie wiem dlaczego zmienila sie tresc ulotki, co podawal nizej Arek,
    > moze z powodu zmian prawnych, przepisow, jej tresc nie jest oszustwem

    Nie z powodu zmian prawnych tylko tego, że spadła im sprzedaż razem ze
    wzrostem świadomości ludzi kiedy zaczyna się ludzkie życie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info