  • 41. Data: 2005-01-28 20:30:46
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ewa rzecze:
    > Widzę,że jednak strona nie została dokładnie przeczytana,

    W internecie mówienie per "Pan" jest oznaką dystansu wynikającego
    z braku szacunku, więc lepiej mówmy sobie per Ty :)

    > albo Pan jest po prostu najmądrzejszym człowiekiem na Świecie.

    Nie rozumiem Cię. Twórcy ulotki łżą bezczelnie, że postionor nie
    przerywa ciąży. Robią tak bo przyjmują sobie, że ciążą zaczyna się od
    zagnieżdżenia zarodka, a nie od zapłodnienia.
    Ok - niech sobie tak przyjmują, tylko gdyby byli uczciwi - a kiedyś już
    byli uczciwsi i dlatego o tym wiem - to zwracaliby na to uwagę.

    Czy się z tym zgadzasz ze mną czy nie?

    > A dyskusja na temat kiedy zaczyna się życie czy od momentu połączenia
    > komórki jajowej z plemnikiem, czy od zagnieżdżenia się zarodka, czy może od
    > jakiegoś zupełnie innego momentu to chyba nie jest temat na tę grupę...

    Generalnie na żadną bo jest to kwestia sporna jedynie w gronie totalnych
    ignorantów. Cała reszta ludzi doskonale wie, że ludzkie życie zaczyna
    się od zygoty. Jej pojawienie się to bardzo wyrazisty moment.

    Ale jeżeli ktoś "mija się z prawdą" w tak ważnej kwestii, oszukując w
    ten sposób ludzi, szczególnie tych, którzy nigdy przenigdy nie chcieliby
    zabić swojego dziecka to popełnia ohydną zbrodnię wobec tych ludzi.
    I ta kwestia wtedy staje się niestety tematem na tą grupę :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 42. Data: 2005-01-28 20:31:19
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.soc.prawo Arek <a...@e...net> wrote:
    > Dokładnie w momencie kiedy dwa haploidalne jądra komórek zleją się w
    > jedno diploidalne jądro nowej komórki i organizmu - zygoty.

    "Zlewanie się" to pewien ciągły, trwający pewien czas proces. Na którym
    etapie tego procesu wolno jeszcze zamrozić/spalić, a na którym już nie?

    P.

  • 43. Data: 2005-01-28 20:33:43
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Rav rzecze:
    >
    > Plemniki są li tylko komórkami Twojego organizmu. Niczym więcej.
    >
    > Prosiłbym o zachowanie pewnego poziomu w dyskusji bo takie stwierdzenia
    > na serio to kompromitacja, a jeśli w tonie kpiarskim to zupełnie są
    > zbyteczne.

    Obawiam się, że przy Twoich poglądach na tą sprawę nie da się reagować
    inaczej niż ironią, zresztą rozciągnięcie ochrony na plemniki byłoby
    całkiem logicznym przedłużeniem Twoich poglądów.

    Co do meritum: bronisz jak niepodległości sprawy, która pozostaje sporna i
    nierozstrzygnięta. Poglądom naukowców twierdzących to co Ty można
    przeciwstawić poglądy innych naukowców mówiace coś dokładnie przeciwnego,
    więc nie stawiaj tej kwestii tak radykalnie. Bo kto może tak naprawdę
    powiedzieć kiedy zaczyna się człowieczeństwo? Jendi twierdzą ze w momencie
    zapłodnienia, inni że w momencie narodzin. Ja osobiście upatrywał bym
    początku człowieczeństwa w momencie kiedy zaczyna funkcjonować układ
    nerwowy i mózg małego człowieka.

    Pozdrawiam
    Rav

  • 44. Data: 2005-01-28 20:34:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rav rzecze:
    > Obawiam się, że przy Twoich poglądach na tą sprawę nie da się reagować
    > inaczej niż ironią, zresztą rozciągnięcie ochrony na plemniki byłoby
    > całkiem logicznym przedłużeniem Twoich poglądów.

    Może Twoich poglądów bo moich na pewno nie.
    I teraz już przeginasz.
    Proszę Cię byś mi nie imputował takich debilizmów, OK ?

    > Co do meritum: bronisz jak niepodległości sprawy, która pozostaje sporna i
    > nierozstrzygnięta.

    Dla kogo niby?

    > Poglądom naukowców twierdzących to co Ty można
    > przeciwstawić poglądy innych naukowców mówiace coś dokładnie przeciwnego,
    > więc nie stawiaj tej kwestii tak radykalnie.

    Nie ma takich naukowców.

    > Bo kto może tak naprawdę powiedzieć kiedy zaczyna się człowieczeństwo?

    A co to za "człowieczeństwo"?
    Rozpatrujemy kwestię kiedy pojawia się kolejny człowiek na świecie i
    biologia - to jest dziedzina WIEDZY, a nie wiary, filozofii czy innego
    "gdybaństwa" - jest tu jednoznaczna. W momencie powstania pierwszej
    komórki tego organizmu - zygoty. Tak samo jest z każdą inną istotą na
    tym świecie, więc po co te głupie gadki, że to kwestia sporna !?

    > Jendi twierdzą ze w momencie
    > zapłodnienia, inni że w momencie narodzin. Ja osobiście upatrywał bym
    > początku człowieczeństwa w momencie kiedy zaczyna funkcjonować układ
    > nerwowy i mózg małego człowieka.

    A mnie to już nie obchodzi. Mówimy o tym co mówi NAUKA, a nie co Ty
    sobie byś chciał upatrywać.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 45. Data: 2005-01-28 20:42:35
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > A mnie to już nie obchodzi. Mówimy o tym co mówi NAUKA, a nie co Ty
    > sobie byś chciał upatrywać.

    Przyjmuję, że mówimy o tym co Ty byś chciał sobie upatrywać. Jeżeli chcesz
    abym inaczej to postrzegał, podaj link do odpowiednich badan naukowych.
    Wtedy będzie z czym dyskutować, a tak mogę co najwyżej dyskutować z
    poglądem_Arka.

    Pozdrawiam
    Rav

  • 46. Data: 2005-01-28 20:49:03
    Od: "castrol" <j...@c...wywalto.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości news:cte6f7$t21

    > Oni to Ci, którzy tą truciznę sprzedają, oni to Ci, którzy robili ulotkę
    > o tej truciźnie i strony informacyjne.

    jaka trucizne?? tabletki sa dostepne w Polsce i jest to zgodne z prawem wiec
    o co masz pretensje??

    Jesli ten preparat zostal dopuszczony do sprzedazy to musial przejsc mase
    badan i zostac zalegalizowany w Polsce wiec trujesz to narazie ty!!

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 47. Data: 2005-01-28 20:52:18
    Od: "castrol" <j...@c...wywalto.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości news:cte7jl$hb4
    jakiegoś

> [...]
    > zabić swojego dziecka to popełnia ohydną zbrodnię wobec tych ludzi.
    > I ta kwestia wtedy staje się niestety tematem na tą grupę :(

    skoro ludzie decyduja sie na zazycie Postinoru to chyba jasno wynika z tego
    ze dziecka miec nie chca?? Wiec co Ci do tego?? To nie Twoj wybor, wiec
    zostaw tych ludzi, producentow, projektantow opakowania, ulotki, drukarzy i
    innych ludzi co nad tym pracowali w spokoju :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 48. Data: 2005-01-28 21:03:40
    Od: "PaulinaW" <e...@o...pl>

    > Oni to Ci, którzy tą truciznę sprzedają, oni to Ci, którzy robili
    > ulotkę o tej truciźnie i strony informacyjne.

    Drogi Arku, proponuję, abyś założył charytatywny dom dziecka dla
    potomstwa wszelkich kobiet, których na potomstwo nie stać, które do
    wychowywania dziecka się nie nadają, które nie mają siły, aby wychowywać
    dziecko - owoc zgwałcenia, a które dzięki osobom fałszywie moralnym mają
    coraz mniej szans, żeby zaplanować sobie posiadanie dziecka w wybranym
    momencie, z wybranym ojcem lub nieposiadanie go wcale. Szkoda, że
    wielkie serce obrońców życia kończy się z momentem przyjścia tego życia
    na świat.

    Paulina

  • 49. Data: 2005-01-28 21:05:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:
    > Andrzej Lawa rzecze:

    > Gwoli ścisłości to aborcja - zabieg wynikający ze wskazań medycznych -
    > też jest legalna.
    > Nielegalne są skrobanki.

    Buzdygan, dlaczego tak uporczywie udowadniasz, że twoja ignorancja nie
    ma granic?

    Skrobanka == potoczne (wulgarne) określenie 'mechanicznej' aborcji. Nie
    ma to związku z legalnością aborcji tylko jej metodą.

    > Zdaje się, że sobie teraz też przypaliłeś wąsy ;)

    Ty sobie wielokrotnie d*.*ę przypalasz, Buzdygan.

    'Liar, liar - pants on fire!'

  • 50. Data: 2005-01-28 21:05:55
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:cte76a$iep$1@news.onet.pl
    Od: Arek <a...@e...net>
    Było:
    > Nie. To jest kwestia faktu. Tak po prostu jest.
    A skąd wiesz ?

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/