  • 61. Data: 2005-01-28 21:38:33
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    "T0SIA" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:cteari$8r7$3@opal.icpnet.pl...

    > no wredne paskudy: podaj, przynies, pozamiataj ;-)
    > Prawienie elaboratow przez Panow o ciazy i porodzie ma sie tak samo jak
    > prawienie Pan o bolu jader po mocnym kopniaku ;-)- obie strony nie maja
    > zielonego pojecia o jakich rzeczach mowia ;-) procz teorii :-)

    Z całym szacunkiem, jestem nieco zdziwiony zjadliwym tonem maila (którego
    nie są w stanie zniwelować uśmieszki). Mam dwie uwagi:

    Po pierwsze mężczyzna jest takim samym rodzicem dla dziecka jak kobieta,
    poza tym bierze (chyba zgodnie z oczekiwaniami kobiety) aktywny udziął w
    jego wychowaniu i opiece nad nim. Ponadto jest jak rozumiem partnerem
    kobiety, a nie jej niewolnikiem czy maszynką do robienia dzieci. Z tych
    dwóch powodów mężczyzna i kobieta mają JEDNAKOWE prawo podejmowania
    decyzji czy i kiedy chcą mieć dziecko, albo też - mówiąc inaczej - aby
    para zdecydowała się na dziecko OBOJE a nie jedno z nich muszą tego
    chcieć.

    Po drugie jak słusznie zauważył Twój przedmówca, mamy podobno
    równouprawnienie płci. Same kobiety o to walczyły, więc niech teraz na nie
    nie narzekają. W końcu równouprawnienie jest równouprawnieniem nie wtedy,
    gdy niesie ze sobą tylko dodatkowe prawa i korzyści, ale gdy niesie ze
    sobą na równi prawa i obowiązki. W przeciwnym razie jest to hipokryzja.

    Pozdrawiam
    Rav

  • 62. Data: 2005-01-28 21:39:10
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    In pl.soc.prawo Sławek SWP <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Dziewczyny natomiast dbają o właściwy dobór połączenia wyglądu z
    > inteligencją ;-) u potomstwa. No a jak się jedna z drugim zapomni to próbują
    > ratować świat przed nieudaną mieszanką. :D
    >
    > Ja rozpocząłem ten wątek w celu dowiedzenia się o stanie prawnym, bo mi
    > właśnie takie dyskusje zamąciły w głowie. A przekształciło się to wszystko
    > Bo jak zwykle, mocno ugruntowane przekonania są po obu stronach i dyskusji
    > nie ma tylko jest wyatykułowanie zajętych stanowisk i ocenianie tych innych
    > po tym co sądzą ...
    >
    > Czy znacie jakiś sposób żeby to wszystko zakończyć ?

    Jest jeden sposób - FUT :) (dlatego nie wycinam cytatu, żeby było wiadomo
    o co idzie)

    P.

  • 63. Data: 2005-01-28 21:39:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Polecam http://www.raf256.com/arnold/

    Masz Ewę za debilkę, że jej podajesz link dla tej strony?

    zdziwiony
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 64. Data: 2005-01-28 21:42:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Sławek SWP rzecze:
    > Czy znacie jakiś sposób żeby to wszystko zakończyć ?

    Myślę, że ustalenie, czy do obrońców tej oszukańczej reklamy,
    dotarło, że postinor zabija zarodek, czy też nie dotarło.

    Jeżeli dotarło to myślę, że dyskusja jest bezprzedmiotowa bo
    wtedy wszyscy zdają sobie sprawę, że nadaje się to do prokuratora.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 65. Data: 2005-01-28 21:43:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    castrol rzecze:
    > jaka trucizne?? tabletki sa dostepne w Polsce i jest to zgodne z prawem wiec
    > o co masz pretensje??

    Chcesz nam, dorosłym ludziom, teraz wmówić, że jak coś jest dostępne
    zgodnie z prawem to znaczy, że nie zabija ?

    > Jesli ten preparat zostal dopuszczony do sprzedazy to musial przejsc mase
    > badan i zostac zalegalizowany w Polsce wiec trujesz to narazie ty!!

    Nie rozśmieszaj mnie.

    ubawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 66. Data: 2005-01-28 21:43:28
    Od: "Rav" <t...@S...pl>

    "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message

    > Kobiety uprawiają sport, jeżdżą samochodami i są szefami firm, więc mogą
    > tym mówić i znać się na tym. Natomiast jeśli chodzi o 'wkład' w
    > ciążę/aborcję/poród to jest delikatna dysproporcja między płciami i
    > równouprawnienia nie ma i nie będzie. A wypowiedziach (na pręgierzu :) )
    też
    > widać dysproporcję - przewaga kobiet dopuszczających aborcję i przewaga
    > mężczyzn żądających zakazu. Tylko takie spostrzeżenie, po prostu dziwi
    mnie.

    Nie zgadzam ise z poglądem że mężczyźni nie mają wkładu. Wkłąd mężczyzny w
    ciążę wynosi z tego co mi wiadomo 50% ;), ponadto chyab kobieta oczekuje
    od niego opieki nad dzieckiem i udziału w jego wychowywaniu na równi z
    nią, czyż nie?

    A poza tym chciałbym zaoprzeczyć stereotypom i powiedzieć, że jako
    mężczyzna jestem za dopuszczalnoscią aborcji w szczególnych przypadkach.
    Nie na żądanie, bo to trochę przesada, ale poza obecnie dopuszczanymi
    przypadkami co najmniej według wzorca który już kiedyś obowiązywał - czyli
    z "poważnych powodów społecznych". Uważam bowiem że aborcja jest złem, ale
    czasami jest złem mniejszym.

    Pozdrawiam
    Rav

  • 67. Data: 2005-01-28 21:44:09
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    > --------------------------
> [...]

    Z pozdrowieniami
    Radzisz

  • 68. Data: 2005-01-28 21:44:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    castrol rzecze:
    > skoro ludzie decyduja sie na zazycie Postinoru to chyba jasno wynika z tego
    > ze dziecka miec nie chca?? Wiec co Ci do tego??

    Znaczy co mi do tego, że ktoś morduje swoje dziecko?
    Czy też co mi do tego, że ktoś kto nie chce zabić swojego dziecka,
    zabija je przez to, że zostaje oszukany przez informacje na temat
    postionoru?

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 69. Data: 2005-01-28 21:46:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    PaulinaW rzecze:
    > Drogi Arku, proponuję, abyś założył charytatywny dom dziecka dla
    > potomstwa wszelkich kobiet, których na potomstwo nie stać, które do
    > wychowywania dziecka się nie nadają, które nie mają siły, aby wychowywać
    > dziecko - owoc zgwałcenia, a które dzięki osobom fałszywie moralnym mają
    > coraz mniej szans, żeby zaplanować sobie posiadanie dziecka w wybranym
    > momencie, z wybranym ojcem lub nieposiadanie go wcale. Szkoda, że
    > wielkie serce obrońców życia kończy się z momentem przyjścia tego życia
    > na świat.

    Ale dlaczego mam zakładać jakiś dom dziecka?
    Co to w ogóle za głodne teksty w tym wątku i czemu mają niby służyć?

    Sprawa rozbija się o to, że reklama jest KŁAMLIWA i wprowadza w BŁĄD.
    I to koszmarny.

    Dostrzegasz istotę problemu, czy nadal chcesz mieszać wodę jakimiś gwałtami?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 70. Data: 2005-01-28 21:51:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Buzdygan, dlaczego tak uporczywie udowadniasz, że twoja ignorancja nie
    > ma granic?
    > Skrobanka == potoczne (wulgarne) określenie 'mechanicznej' aborcji. Nie
    > ma to związku z legalnością aborcji tylko jej metodą.

    LAWA - dlaczego tak uporczywie rżniesz debila? Skrobanka to nie jest
    tylko określenie METODY aborcji lecz w ogóle zabiegu. .
    Tak jak i powiedzenie adidasy nie jest określeniem konkretnego
    producenta obuwia

    słownik j.polskiego:
    skrobanka (rz. ż Ib, lm D. ~nek, pot. 'zabieg polegający na usunięciu z
    jamy macicy tkanek płodowych lub tkanek chorych'

    > Ty sobie wielokrotnie d*.*ę przypalasz, Buzdygan.

    Nie wiem po kiego tak wierzgasz. Aborcja jest w Polsce dozwolona, także
    aborcja poprzez skrobankę, natomiast skrobanka rozumiana jako
    zamordowanie dziecka w łonie jest karalny. I tyle.
    Oczywiście wiem, że feministki pospołu z komunistami swego czasu
    włożyły wiele wysiłku by słowo skrobanka zamienić neutralnym aborcja.
    I to jedna z nielicznych rzeczy, która im się udała, ale nie znaczy, że
    u każdego. Jestem wystarczająco stary by pamiętać jak na to drzewiej się
    mówiło i kiedy zaczęło się lansowanie słowa "aborcja".

    zdrówka
    Arek

    --
    www.hipnoza.info