  • 1. Data: 2005-01-28 15:53:43
    Temat: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    Przed chwilą obejrzałem reklamę o treści http://www.wpadka.pl/
    Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest wyłożona
    jak kawa na ławę.

    Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
    oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
    całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście
    darmowa reklama dzięki sprawozdaniom na żywo i artykułom za i przeciw. Bo do
    więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
    I druga sprawa, czy jak kupię sobie zapas to później będę do "odstrzału" bo
    posiadam ?

    FUT: pl.sci.medycyna, pl.soc.prawo

    Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 2. Data: 2005-01-28 16:09:10
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl>

    "Sławek SWP" wrote:
> [...]
    > więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
    > I druga sprawa, czy jak kupię sobie zapas to później będę do "odstrzału"

    Przepraszam ale czegoś nie zrozumiałam,dlaczego myślisz,że reklamodawca
    złamał prawo?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2005-01-28 16:11:10
    Od: "L&N lab" <l...@w...pl>

    > Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
    > oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
    > całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ?

    W którym miejscu on/a łamie prawo?
    Ta strona omawia w sposób racjonalny możliwości antykoncepcji po stosunku.
    Ludzie wciąż nie wiedzą o tym zbyt dużo... a powinni.
    Problem posiadania Postinoru?
    Jest wydawany na receptę, chyba że kupisz na czarno.
    A tam nikt do tego nie namawia.

    pzdr
    LN

  • 4. Data: 2005-01-28 16:19:12
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:ctdo3m$f70$1@news.onet.pl
    Od: Ewa <e...@W...TOplusnet.pl>
    Było:
    > Przepraszam ale czegoś nie zrozumiałam,dlaczego myślisz,że
    > reklamodawca złamał prawo?

    Bo się nie znam !
    W telewizorze i gazetach jak zawsze przed wyborami jest ruch w tym temacie
    i po ostatnich tak mi jakoś w głowie zostało, że antykoncepcja jest
    dozwolona a usuwanie płodu już nie.
    Coś mi też kołacze, że jak kobieta zostanie zgwałcona to ma straszne
    problemy z uzyskaniem dokładnie takiej "antykoncepcji po" jak opisana na
    stronie i w tej reklamie. Chyba był jakiś program TV o takich przypadkach.
    Bardzo proszę o wyjaśnienie co źle zrozumiałem w ciągu ostatnich kilku lat
    ... Albo lepiej gdyby ktoś napisał co można a czego nie można robić w
    granicach prawa z ciążą ...
    Poza tym rozumiem, że mogę zakupić takie tabletki, trzymać na półce i gdy
    będą potrzebne to po prostu użyć - no nie ja tylko żona - bez oglądania się
    na boki ;-)

  • 5. Data: 2005-01-28 16:19:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sławek SWP wrote:
    > Przed chwilą obejrzałem reklamę o treści http://www.wpadka.pl/
    > Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest
    > wyłożona jak kawa na ławę.

    ...i?

    > Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
    > oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ?

    Jakie złamanie prawa? Antykoncepcja jest w Polsce jaknajbardziej legalna
    - to aborcja jest karalna.

    Jeśli nie rozróżniasz jednego od drugiego, to jesteś zbyt
    nieuświadomiony, żeby na 'te' tematy w ogóle dyskutować.

  • 6. Data: 2005-01-28 16:23:50
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:ctdota$4q7$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Było:

    > Giertych, to ty kompa umiesz obsłużyć ?

    To nie On ! Bidulkowi się dostało przez moją ciekawość :D

    > Gdzie niby złamano prawo , rzetelnie informując o metodach
    > antykoncepcji ?
    >
    > Nie uwierzysz, ale wg WHO , środek reklamowany na stronce to
    > normalny środek antykoncepcyjny, a nie jak głoszą matoły z LPR ,
    > Legiony Rydzykowe i tym podobni - poronny ... Ehhh ...

    Nie jestem zainteresowany dyskusją polityczną tylko informacjami bo mi
    "media" widać wodę z mózgu zrobiły. Napisałem dokładniej w odpowiedzi Ewie,
    która była najszybsza i napisała, że prawo nie jest złamane ...

  • 7. Data: 2005-01-28 16:29:11
    Od: "necro" <k...@v...pl>

    > Bo się nie znam !
    > W telewizorze i gazetach jak zawsze przed wyborami jest ruch w tym
    > temacie i po ostatnich tak mi jakoś w głowie zostało, że antykoncepcja
    > jest dozwolona a usuwanie płodu już nie.

    Chyba w tym przypadku chodzi o to, że płodu jeszcze nie ma.

  • 8. Data: 2005-01-28 16:29:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sławek SWP wrote:

    > Bardzo proszę o wyjaśnienie co źle zrozumiałem w ciągu ostatnich kilku
    > lat ... Albo lepiej gdyby ktoś napisał co można a czego nie można robić
    > w granicach prawa z ciążą ...

    Jaką ciążą? Ponownie: czego nie rozumiesz w słownie antykoncepcja (dwa
    człony: ANTY oraz KONCEPCJA).

    Sugeruję powrót do szkoły i małe repetytorium z biologii.

    Ewentualnie poszukaj sobie animowanego filmu "Było sobie życie".

  • 9. Data: 2005-01-28 16:37:47
    Od: "necro" <k...@v...pl>

    Plecam! Dużo można się z niego naczyć, jeśli się spało w szkole, bądź nie
    chodziło...

  • 10. Data: 2005-01-28 16:45:01
    Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl>

    "Sławek SWP" wrote:
> [...]
    > Poza tym rozumiem, że mogę zakupić takie tabletki, trzymać na półce i gdy
    > będą potrzebne to po prostu użyć - no nie ja tylko żona - bez oglądania

    tabletka "po"np. Postinor nie usuwa płodu!To nie jest tabletka poronna!Jest
    jak najbardziej legalna w Polsce.Z tego co wiem,to kobieta nie powinna mieć
    problemu z dostaniem recepty na ten lek,trzeba tylko zgłosić się do
    ginekologa i przedstawić sytuację.Proponuję zajrzeć na tę stronę i
    przeczytać co jest napisane na ulotce tego leku
    http://www.antykoncepcja.com.pl/Postinor.htm

    Pozdrawiam
    Ewa