  • 1. Data: 2005-01-28 13:56:35
    Temat: Re: Prawo pracy - [Kodeks Postepowania i Etyki] Problem...
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *RaMoon* wrote in <news:ctddnv$2u5$1@news.dialog.net.pl> :

    > Witam
    > Pracuje w duzej firmie, w dniu wczorajszym
    > kazdy pracownik otrzymal "Kodeks Postepowania i Etyki"
    > z ktorym kazano sie zapoznac, podpisac (tym samym akceptujac tresc)
    > i oddac w poniedzialek. Jest tego 7 stron, po zapoznaniu sie stwierdzam,
    > ze nie zgadzam sie z niektorymi punktami owego kodeksu.
    > Co mi grozi jezeli nie podpisze tego??

    to cie moga wyp.... za to że jesteś "nieetyczny" ;)

    Te kodeksy to dla mnie dupokryje:
    Każą Ci coś zrobić nieetycznego

    nie zrobisz - wylecisz

    zrobisz - jesli sie wyda, będa w porządku, a ty wylecisz bo nie
    stosowałeś się do kodeksu który potwierdziłeś.

    Jak nie kijem to pałką.

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

  • 2. Data: 2005-01-28 14:12:29
    Od: "RaMoon" <r...@o...pl>

    Witam
[...]
    Pozdrawiam i licze na pomoc.