  • 1. Data: 2005-01-28 15:36:32
    Temat: rzekomo nierozliczona zaliczka jak sie bronić??
    Od: "Wildstar" <n...@o...pl>

    Witam,
    2 lata temu odszedłem z firmy, a wczoraj dostałem pozew z Sadu Pracy o zwrot
    rzekomo nie rozliczonej zaliczki.
    Do pozwu dołączone jest mnóstwo zabazgranych fiszek, z których wynika że
    rzekomo winny jestem firmie ponad 1 tys. zł.
    Jest to nieprawda, bo ze wszystkiegio sie przed odejściem rozliczyłem, a na
    dodatek firma znana była z bałaganu w papierach i księgowości (10
    księgowych przez 3 lata itp). I tak tez wyglądaja te dokumenty ksiegowe.
    Oczywiście po kilku latach można człowiekowi wszystko wcisnąć.
    Poradzcie jak sie bronić przed sądem??
    Sprawa sie nie przedawniła.
    Właściwość miejscowa Sadu jest chyba zła , gdyż tam gdzie jest firma jet
    również Sąd Rejonowy a sprawa wyszła przed Wojewódzkim-Okręgowym.
    Czy to jest do podważenia?
    Sądze, że cała rzecz to forma zemsty bo z firmą tą rozstałem sie w
    atmosferze awantury.

    Dzieki,
    Paweł

  • 2. Data: 2005-01-28 16:01:17
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Do pozwu doł?czone jest mnóstwo zabazgranych fiszek, z których wynika że
    > rzekomo winny jestem firmie ponad 1 tys. zł.
    > Jest to nieprawda, bo ze wszystkiegio sie przed odej?ciem rozliczyłem, a na
    > dodatek firma znana była z bałaganu w papierach i księgowo?ci (10
    > księgowych przez 3 lata itp). I tak tez wygl?daja te dokumenty ksiegowe.

    1. Czy na "fiszkach" jest gdzies twoj podpis ?
    2. Czy masz potwierdzenie rozliczenia sie ?

  • 3. Data: 2005-01-31 11:37:04
    Od: "Wildstar" <n...@o...pl>

    Nie mam żadnej obiegówki czy czegoś w tym rodzaju.
    Podpisy moje są, ale brałem wówczas wiele zaliczek.

  • 4. Data: 2005-01-31 12:10:56
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Nie mam żadnej obiegówki czy czego? w tym rodzaju.
    > Podpisy moje s?, ale brałem wówczas wiele zaliczek.

    Czy masz dowody rozliczenia tych zaliczek ?

  • 5. Data: 2005-02-01 16:25:15
    Od: "Człowiek z Żelaza" <g...@o...pl>

    > Czy masz dowody rozliczenia tych zaliczek ?

    Nie mam. Czy to znaczy że jestem winny?
    Piotr

  • 6. Data: 2005-02-02 09:00:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>