  • 1. Data: 2007-06-02 06:47:26
    Temat: Co uprawnia do parkowania na miejscu dla inwalidy ?
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Co uprawnia do zaparkowania na miejscu dla inwalidy ? Czy to jest ta
    karteczka naklejona na szybe , czy moze decyzja o niepelnosprawnosci ?
    Pytam dlatego , bo wlasnie ogladam Dzien Dobry TVN i widze ze jest jakas
    okcja naklejania na szybe naklejech pietnujacych kierowcow parkujacych na
    miejscu dla inwalicy . Ciekawi mnie skad oni wiedze ze ktos jest inwalida
    lub nie , bo jezeli kierowca nie ma tej naklejki a ma w samochodzie decyzje
    o tym ze jest niepelnosprawnym to chyba powiini sie zastanowci co bedzie jak
    nakleja ta naklejke osobie niepelnosprawnej .

  • 2. Data: 2007-06-02 07:04:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    stanseba w <news:f3r3s4$3b7$1@news.onet.pl>:

    > Co uprawnia do zaparkowania na miejscu dla inwalidy ?

    Karta parkingowa...

    > Ciekawi mnie skad oni wiedze ze ktos jest inwalida
    > lub nie

    ...powinna być umieszczona za przednią szybą pojazdu samochodowego w sposób
    umożliwiający jej odczytanie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-06-02 09:13:03
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    a moze jakas podstawa prawna , bo z tego co wiem to sama naklejna nie
    uprawnia do niczego , jezeli sie myle to prosze oinfo od kogo otrzymac taka
    karte parkingowa ??

  • 4. Data: 2007-06-02 09:59:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    stanseba w <news:f3rcd8$peu$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > a moze jakas podstawa prawna ,

    PoRD, to powyższe, to cytat z tej ustawy.

    > bo z tego co wiem to sama naklejna nie uprawnia do niczego ,

    Czy ja gdzies o jakiejs naklejce pisałem?

    > jezeli sie myle to prosze oinfo od kogo otrzymac taka karte parkingowa ??

    W PoRD znajdziesz.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-06-02 10:17:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał

    > wlasnie ogladam Dzien Dobry TVN i widze ze jest jakas
    > okcja naklejania na szybe naklejech pietnujacych kierowcow
    > parkujacych na miejscu dla inwalicy .

    To ja się podepnę z pytaniem a'propos:
    Jak w świetle prawa wygląda takie nalepianie czegoś na cudze auto?
    "Zniszczenie mienia" to byłoby trochę naciągane bo można to odkleić
    tak że śladu nie będzie (choć wymaga to sporo czasu i jakichś
    rozpuszczalników). "Umieszczenie ogłoszenia/napisu w miejscu do tego
    nie przeznaczonym" też nie oddaje istoty sprawy. Jednak kierowca auta
    jest poszkodowany bo straci sporo czasu i nerwów.
    W sumie taka akcja wygląda na lincz, wszak od ścigania wykroczeń jest
    Policja a nie jakieś prywatne osoby a w repertuarze kar nie ma czegoś
    takiego jak zalepianie szyb samochodu.

  • 6. Data: 2007-06-02 16:01:51
    Od: "Gabriel" <a...@w...pl>

> [...]
    > W sumie taka akcja wygląda na lincz, wszak od ścigania wykroczeń jest
    > Policja a nie jakieś prywatne osoby a w repertuarze kar nie ma czegoś

    A mnie szlak trafia jak widze takich parkujacych na miejscach dla
    niepelnosprawnych
    i moim zdaniem mozna by im szyby wybijac :)

  • 7. Data: 2007-06-02 16:37:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > W sumie taka akcja wygląda na lincz, wszak od ścigania wykroczeń jest
    > Policja a nie jakieś prywatne osoby a w repertuarze kar nie ma czegoś

    Chcesz się sądzić. Nie ma sprawy. Najpierw złap tego kto to nakleił.
    A odstrasza skutecznie od parkowania. Lepiej niż policja.
    Ja jestem za. Na brak kultury żadne przepisy nie pomogą.

  • 8. Data: 2007-06-02 17:30:30
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Sat, 2 Jun 2007 18:01:51 +0200, "Gabriel" <a...@w...pl> wrote:

    >A mnie szlak trafia jak widze takich parkujacych na miejscach dla
    >niepelnosprawnych
    >i moim zdaniem mozna by im szyby wybijac

    A nie lepiej na miejscu zabić?

    :)

    Ha ha ha.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 9. Data: 2007-06-02 20:22:16
    Od: "Krynix." <a...@t...ru>

    > A mnie szlak trafia jak widze takich parkujacych na miejscach dla
    > niepelnosprawnych

    czarny szlak w tatrach gamoniu

  • 10. Data: 2007-06-03 16:18:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 02 Jun 2007 19:30:30 +0200,
    Circulus V <b...@n...polbox.com> screamed:

    Lepiej, ale jest to karalne z urzędu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 18:18:07 user up 11361 days, 6:13, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Error 13: Illegal brain function. Process terminated.