  • 1. Data: 2007-06-01 21:47:18
    Temat: Rozwód (adwokat - Warszawa) - proszę o pomoc.
    Od: Tato <t...@p...onet.eu>

    Witam,

    Poszukuję mądrej osoby, z ludzkim podejściem i zrozumieniem, nie
    nastawionej na wielki zysk, takiej która pomogła by mi w sprawie rozwodu.
    Moja żona szantażuje mnie i moich bliskich (rodziców), grozi, że jeżeli
    nie będę spełniał jej żądań i nie zrzeknę się praw do dziecka, nie da mi
    rozwodu. Chciałbym uwolnić się od tej osoby (to ona ode mnie odeszła) i
    mieć (w miare możliwości) kontakt z maluchem. Oddałem tej kobiecie
    więcej niż mam, zostawiła mnie z długami, płacę alimenty na dziecko, a
    mimo to ciągle ciągle się czepia i stawia coraz to wymyślniejsze warunki.
    Do niedawna, chcąc mieć święty spokój, oraz przez szacunek do samego
    siebie (wszak kiedyś była najbliższą mi osobą), zgadzałem się na
    niemalże wszystkie żądania.
    Wytrzymałem długo, ale mam już dość...

    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2007-06-02 05:41:47
    Temat: Re: Rozwód (adwokat - Warszawa) - proszę o pomoc.
    Od: stern <s...@0...pl>

    Tato pisze:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję mądrej osoby, z ludzkim podejściem i zrozumieniem, nie
    > nastawionej na wielki zysk, takiej która pomogła by mi w sprawie rozwodu.

    obawiam się, że będziesz potrzebował raczej bezwzględnego i cynicznego
    pełnomocnika, który zniszczy i sponiewiera Twoją była żonę.

    Powodzenia w każdym razie

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-06-03 19:55:49
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    I to raczej kobietę.
    Zreszta jedno i drugie idzie w parze ;-)
    Jac

  • 4. Data: 2007-06-04 21:36:59
    Od: Tato <t...@p...onet.eu>

    Dziękuję wszystkim za porady. Jednocześnie ponawiam prośbę o namiar na
    dobrego, sumiennego adwokata z Warszawy.