  • Data: 2018-06-08 19:00:48
    Temat: Re: Co to znaczy "Ujawnić się"?
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żona tam zadzwoniła, nie wiem z kim rozmawiała. Z tego co mi powiedziała
    > ja zrozumiałem (trochę jak głuchy telefon), że to chyba chodzi o wpisanie
    > spadkobierców do KW, ale że mama, która jest też spadkobiercą nie żyje to,
    > że i tak się nie da wpisać więc można poczekać.
    > Tyle, że ten z kim rozmawiała to samego pisma nie widział więc mógł mówić
    > w oparciu o domysły (niekoniecznie poprawne), a ona nie pamiętała, że tam
    > jest to powołanie się na jakieś prawo do kar w celu przynaglenia, a termin
    > 1 miesiąc i o to nie spytała.

    W dziesiejszym świecie, nic na telefon. Ludzie, zwłaszcza użędnicy pszez
    telefon gadają takie bzdury, że uszy więdną.
    (Ale do zwalania , że ci powiedzieli źle, to jak najbardziej, co więcej, na
    99% to będzie prawda.)

    Oni na telefon praktycznie zawsze kłamią celowo, żeby ludzie nie dzwonili.
    Wczoraj dzwoniłam do sądu, gdzie napisałam skargę na użędnika, twierdzącego
    bezczelnie, że nie wysłałam opłaty skarbowej.
    A ona ( ta w sądzie co się naiwnie pytałam) gadała takie bzdury, że nie
    wytszymałam, np gdzieś w środku,
    pyta się, "A ile stron było tej opłaty skarbowej?", ja wpłaciłam zgodnie z
    pouczeniem 10 zł na poczcie i przesłałam z dokumentem jako załacznik, więc
    jej odpowiedziłam "Opłątę skarbową liczy się w złotówkach, a nie w
    stronach".

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)